  • 11. Data: 2017-02-01 20:57:08
    Temat: Re: Trasa WAW-EL-WRO-DRE -> ITA
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 1 Feb 2017 19:45:38 +0100, J.F.

    > Kaski sluza do szybkiej jazdy :-)

    No to właśnie 98/h z górki raz poszedłem. :P W tym roku lepiej nasmaruję
    deski żeby dosięgnąć magicznej bariery. ;>

    > Uwazaj na taki widok
    > https://goo.gl/maps/9uGo6RKvGV92
    > Ktorej zimy pod takim sie nadzialem na lekki lodzik.

    Tnx. Uczulę mojego kierowcę -- ja tym razem się
    lenię i za pilota robię. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2017-02-02 11:13:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Wed, 1 Feb 2017 19:45:38 +0100, J.F.
    >No to właśnie 98/h z górki raz poszedłem. :P W tym roku lepiej
    >nasmaruję
    >deski żeby dosięgnąć magicznej bariery. ;>

    No widzisz - to od malego trzeba uczyc, a nie "synu, nie przekraczaj
    80" :-)

    >Tnx. Uczulę mojego kierowcę -- ja tym razem się
    >lenię i za pilota robię. ;)

    Budzik sobie kup :-)
    Jak juz wyjedziesz na S8 w Lodzi, to bedzie "200 km prosto", we
    Wroclawiu musisz zachowac czujnosc, a potem "250km prosto", itd -
    wiele sie nie narobisz :-)

    Albo od razu nawigacje odpal kierowcy - co sie bedzie budzil co 2h :-)

    J.