  • 1. Data: 2014-06-26 11:00:14
    Temat: A4 Brzęczkowice bramki w remoncie
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Witam,

    To prawda, że na wakacje te remonty zaplanowali ???

    Marzy mi się taki globalny "strajk" - nie jeździmy A4 np. przez 2-3 dni.
    Ciekawe, co by wtedy było.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

  • 2. Data: 2014-06-26 12:38:44
    Temat: Re: A4 Brzęczkowice bramki w remoncie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" napisał w wiadomości grup

    > Marzy mi się taki globalny "strajk" - nie jeździmy A4 np. przez 2-3 dni.

    Ale po co? Dlaczego mam jechać dłużej i więcej wydać na paliwo?

    > Ciekawe, co by wtedy było.

    Jeżdżąc na około spalilibyśmy więcej paliwa i stracili więcej czasu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2014-06-26 14:06:11
    Od: "mz" <l...@w...pl>

[...]

    -----
    Ale co, że remont ?? To przejazdu nie będzie ? Czy może zrobią dwie bramki
    otwarte i jedziemy za darmo ?

  • 4. Data: 2014-06-26 16:40:12
    Od: Grześ <b...@b...com>

    Hello Ergie !:

    > Ale po co? Dlaczego mam jechać dłużej i więcej wydać na paliwo?

    Nie - krócej właśnie !!! Widać jeszcze nie stałeś 40 min na każdych
    bramkach ...

    > Jeżdżąc na około spalilibyśmy więcej paliwa i stracili więcej czasu.

    Jak są korki po 30-40 minut, to spalisz mniej paliwa i stracisz mniej
    czasu. Poza tym to 18 zł za 52 km autostrady - chyba najdroższa w PL.
    Niewiele mniej, niż paliwo na ten odcinek !!!

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 5. Data: 2014-06-26 16:49:44
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Grześ" napisał w wiadomości grup

    > Nie - krócej właśnie !!! Widać jeszcze nie stałeś 40 min na każdych
    > bramkach ...

    Jeżdżę tamtędy regularnie i owszem spotykam korki dwa razy w tygodniu. W
    piątek po pracy na trasie Katowice-Kraków i w niedzielę w odwrotnym
    kierunku. Dlatego w te godziny (i tylko w te) unikam tej autostrady. Nie
    wiedze powodu by jej unikać przez kilka dni.

    A poza tym gdy "wszyscy" będą bojkotować to nie będzie korków :-)

    > Jak są korki po 30-40 minut, to spalisz mniej paliwa i stracisz mniej
    > czasu.

    Takie korki są tam przez 1-2% czasu więc takie uogólnienie jest
    niemiarodajne. Zwykle przez _większość_ czasu jazda autostradą wychodzi
    taniej i szybciej.

    > Poza tym to 18 zł za 52 km autostrady - chyba najdroższa w PL.

    Zgadza się, ale co to zmienia. Ja nie podchodzę do tego emocjonalnie:
    najdroższa to na złość nie będę korzystał. Podchodzę racjonalnie jeśli dla
    mnie jest to i tak tańsza opcja niż jazda naokoło to wybieram autostradę.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2014-06-26 21:17:51
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Thu, 26 Jun 2014 11:00:14 +0200, Grzegorz napisał(a):

    > Marzy mi się taki globalny "strajk" - nie jeździmy A4 np. przez 2-3 dni.
    > Ciekawe, co by wtedy było.

    Cały pms? Chyba by zbankrutowali.

  • 7. Data: 2014-06-26 21:28:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-06-26 11:00, Grzegorz pisze:

    > Marzy mi się taki globalny "strajk" - nie jeździmy A4 np. przez 2-3 dni.
    > Ciekawe, co by wtedy było.

    Znając życie, pewnie jakieś zakontraktowane odszkodowanie od skarbu
    państwa za to że ruch płatny pojechał drogą alternatywną ;-)

  • 8. Data: 2014-06-27 06:31:07
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

> [...]

    > To prawda, że na wakacje te remonty zaplanowali ???
    >
    > Marzy mi się taki globalny "strajk" - nie jeździmy A4 np. przez 2-3 dni.

    Mam jechać do Krakowa DK94 przez remontowany odcinek w Dąbrowie Górniczej i
    wioski za Olkuszem ? Chyba żartujesz.

    Zaproponuj inny sensowy objazd.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]