  • 11. Data: 2009-07-15 14:34:21
    Temat: Re: Transport motocykli UK - PL
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Jul 15, 3:31 pm, "Paszczak" <p...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Witam.

    > Cena 200 GPB za przewóz motocykla z UK do PL jest normalną, srednią ceną rynkową
    > z ogłoszeń. Są oferty tańsze i droższe, ale to jest IMO średnia.
    > Mój kolega dwukrotnie za 200F woził tą trasą moto, graty i siebie w kabinie na
    > dokładke. No ale on takie namiary długo wyszukiwał, coby pasowały oba punkty A i B.
    >
    > Pozdr...
    > Paszczak - z domu :)
    > TDM
    >
    > --

    To nastepnym razem prosze o kontakt jesli bedzie on / jego / Twoi
    znajomi czegos szukal / szukali.

  • 12. Data: 2009-07-15 14:37:07
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 15 Jul 2009 16:21:57 +0200, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    >Ale policz, ze do busa wejda ze 4 motocykle.

    A Ty policz, że Trzeba po drodze 2x kimnąć, kilka razy zjeść, a koszt
    paliwa jest tylko częścią kosztu eksploatacji busa.

    Ja wiem, że zaraz znajda się krzykacze co by zabrali butlę gazowa,
    namiot, 50 puszek redbulla, chinskie zupki i 50 palet rzepaku z
    biedronki, ale nie każdy ma ochote odstawiac taką rumunię, zwłaszcza
    regularnie i w ramach pracy zarobkowej.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 13. Data: 2009-07-15 14:37:15
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message

    > Ale policz, ze do busa wejda ze 4 motocykle.
    > K.14.

    Koledzy pisali ze za drogo i samemu taniej. Idac tym tropem - jadac po 1
    zabierzesz 4 motocykle? Ile bedzie sz zbieral chetnych i ile miejsc
    odwiedzisz na wyspach i w Polsce? Zalozmy chocby Szczecin, Suwalki, Sanok i
    Jelenia Gore ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 14. Data: 2009-07-15 14:40:33
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kefir pisze:

> [...]
    > zabierzesz 4 motocykle? Ile bedzie sz zbieral chetnych i ile miejsc
    > odwiedzisz na wyspach i w Polsce? Zalozmy chocby Szczecin, Suwalki,

    Jelenia tu nie pasuje, wstaw moze Sandomierz :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 15. Data: 2009-07-15 14:45:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > Jelenia tu nie pasuje, wstaw moze Sandomierz :)

    Słubice. weźmie charleja

    --
    gildor
    9'99

  • 16. Data: 2009-07-15 14:46:28
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gildor pisze:

    > Słubice. weźmie charleja

    tylko to za blisko szczecina :)

    --
    gildor
    9'99

  • 17. Data: 2009-07-15 15:25:27
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Eskimos wrote:

    > A Ty policz, że Trzeba po drodze 2x kimnąć,

    Ty jechales ta trase?

    > kilka razy zjeść, a koszt
    > paliwa jest tylko częścią kosztu eksploatacji busa.

    Ale ja wcale nie mowie, ze nie, odnioslem sie li tylko do obliczania czy
    sie samemu da przywiesc za mniej, i mam do powiedzenia tyle, ze jadac
    samemu po jeden motocykl sie nie da, a jadac z kumplem po 3-4 motocykle
    sie jak najbardziej da. Spania na 1300km autostrad ja nie przewiduje, na
    miejscu dzis kazdy ma znajomych/rodzine, jedzenie potrzebne i w pl.

> [...]
    > namiot, 50 puszek redbulla, chinskie zupki i 50 palet rzepaku z
    > biedronki, ale nie każdy ma ochote odstawiac taką rumunię, zwłaszcza

    Ale ja nie neguje ceny, bron boze. Mowie jedynie, ze kalkulujac
    samodzielny wyjazd nalezaloby wziac pod uwage wyjazd po wiecej niz jedna
    drynde, a jesli po jedna, to tanie linie i powrot na kolach.
    Osobiscie wolalbym zaplacic 1500 za to, zeby przywiesc se drynde samemu,
    no ale ja lubie byc w drodze. Przy okazji nawalilbym sie ze znajomymi,
    polazl nad tamize, moze pojechal zobaczyc stounhendz, bo poprzednio nie
    zdazylem, i takietam.
    Chcialem lakonicznie, wyszlo jak zwykle, hehe.
    K.14.

  • 18. Data: 2009-07-15 15:28:56
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kefir wrote:
> [...]
    > zabierzesz 4 motocykle? Ile bedzie sz zbieral chetnych i ile miejsc
    > odwiedzisz na wyspach i w Polsce? Zalozmy chocby Szczecin, Suwalki,

    Osobiscie, to bym przywiozl se jeden i drugi na handel, i bym wzial
    kumpla, ktory by zrobil tak samo, i malo, ze bysmy sie przejechali, cos
    znowu zobaczyli, przezyli jakas sprowokowana przez glupie pomysly
    przygode, to jeszcze wyszlibysmy na zero. Ale to ja.
    W to, ze sie we wawce nie da znalesc 3 osob szukajacych moto, to za
    bardzo nie wierze. Natomiast bardzo bym chcial wiedziec jak ktos sobie
    wyobraza sprowadzenie do polski moto z uk, ktorego na oczy nie widzial,
    hehe.
    A juz zupelnie ostatnia rzecza jest fakt, ze motocykle z uk zdjete
    bezposrednio z busa w wawce, to mysle, ze nawet do sanoka dojada, byleby
    padalo:)
    K.14.

  • 19. Data: 2009-07-15 15:30:10
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    gildor wrote:

    > Słubice. weźmie charleja

    Chareja nie biore, za duzy i na pewno cos sie z niego wyleje. Jak bym
    chcial syfa, to bym land rowera sprowadzil.
    K.14.

  • 20. Data: 2009-07-15 15:38:35
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 15 Jul 2009 17:25:27 +0200, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    >Ty jechales ta trase?

    Jechałem. Wprawdzie nie busem, a Temprą, ale z powrotem z prędkością
    załadowanego busa, ~100-110km/h (tak było załadowane, że więcej auto
    nie chciało jechać).

    No dobra, to nie dwa spania, a jedno. Bo w to, że ktoś machnie 3,5kkm
    busem jednym strzałem, to nie uwierzę.

    Weź też pod uwage, że jadąc busem (nawet pustym) jedziesz dłużej i
    męczysz się bardziej niż jadąc osobówką, czy motocyklem.