  • 41. Data: 2009-07-16 08:07:14
    Temat: Re: Transport motocykli UK - PL
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Jasio wrote:

    > Stonehenge - nie warto.

    Hehe, wiem jak sie pisze, byl to przyklad, a nawet gdyby nie, to warto
    chocby po to, by moc mowic, ze nie warto. Na nordcap tez wszyscy jezdza,
    chociaz nie warto.
    K.14.

  • 42. Data: 2009-07-16 08:17:54
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    kocyk pisze:

    > Na nordcap tez wszyscy jezdza,
    > chociaz nie warto.

    Zeby sie o tym przekonac sam musiales pojechac ? :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 43. Data: 2009-07-16 08:24:32
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Hehe, wiem jak sie pisze, byl to przyklad, a nawet gdyby nie, to
    > warto chocby po to, by moc mowic, ze nie warto. Na nordcap tez
    > wszyscy jezdza, chociaz nie warto.

    No to ja byłem i mówię, że nie warto.
    W pobliżu to prędzej most w Dartfort lepiej zobaczyć. Dla motocykli za
    darmo.
    A autem w godzinach szczytu to można go 1,5godziny oglądać. I gryźć
    kierownicę z nerwów.

    PS
    nie podejrzewałbym, że nie wiesz, jak się pisze, hehe.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 44. Data: 2009-07-16 14:05:40
    Od: marider <m...@g...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Kizior" <t...@p...fm> wrote in message

    > DO GB i z powrotem, busem lub autem osobowym z przyczepka, placac za
    > promy, autostrady, tak? Czas nie kosztuje, jemy powietrze, pojazd nie
    > amortyzuje sie.
    > No to rzuc wyliczeniem, blagam - z miejsca oglosze Cie moim idolem.

    Znajomi wozi motocykle busem po 150GBP, wychodzi jakies ~750zl od sztuki
    alenie wiem skad je odbiera, pewnie do dogadania.

    "Cieszesiezemoglempomoc" ;)
    Pzdr
    --
    marider