  • 31. Data: 2012-10-17 13:14:06
    Temat: Re: Transmiter FM z RDS marki PEIYING
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości
    Wed, 17 Oct 2012 00:29:19 +0200, J.F.

    >Skąd Ci przyszło do głowy, że to moje?

    Tym niemniej jak sie przyjrzec, to to nie jest "adapter" zaslepka,
    tylko caly panel inny.

    >W życiu pięknym bym czegoś takiego nie popełnił.

    Tym niemniej jak sie przyjrzec, to jesli nie jest jest to kwestia
    wplywu zdjecia, i ma ktos gust taki jak ja ... to kiepski wyglad
    wynika z rozmiarow i proporcji.
    Trzeba jakos radyjko powiekszyc ... np dodac ramke ze szlachetnej
    sklejki :-)

    Albo zmienic gust i uwazac ze nowe jest ladniejsze :-)

    Wiec to akurat slaby przyklad przeciwko zmianie radyjka :-)

    J.

  • 32. Data: 2012-10-17 13:52:52
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-17 08:22, Marcin N pisze:

    > Czy te Wasze transmitery potrafią wznowić utwór od miejsca, w którym
    > został przerwany przez np. wyłączenie silnika?

    Tego nie pamiętam - w końcu leży w szufladzie ;)

    > Mój niestety po wznowieniu zasilania zaczyna dany utwór od początku i
    > nie ma przewijania, a że używam go do słuchowisk - to marnie to działa.

    Mój przewijanie (dowolne) ma.

  • 33. Data: 2012-10-17 14:03:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-17 11:08, K pisze:

    > link? bo az jestem ciekaw kto to robil

    Może być kłopot.
    Sprawa była głośna ja jednym forum w rodzaju "audio woodoo" lata temu.
    Jeden człowiek zrobił płytę testową z muzyką nagraną na różne sposoby.
    Zrobił to tak mądrze, że nie dało się dojść, który utwór jaką ma metodę
    kodowania. Grupa chętnych audiofili podjęła rękawicę. Każdy słuchał na
    swoim ulubionym sprzęcie i miał poszeregować utwory wg jakości.

    Dopiero MP3 128 kbit było wychwytywane - a i to tylko przez niektórych.
    Szczegółów już nie pamiętam, ale MP3 320 to zupełnie nie do wyłapania było.

    --
    MN

  • 34. Data: 2012-10-17 14:24:52
    Temat: [OT] Re: Transmiter FM z RDS marki PEIYING
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    W dniu środa, 17 października 2012 11:08:07 UTC+2 użytkownik K napisał:

    > link? bo az jestem ciekaw kto to robil

    Tu jest ciekawy przykład ślepego testu:

    http://www.matrixhifi.com/contenedor_ppec_eng.htm

    a to:

    http://rationalwiki.org/wiki/Audio_woo

    też warto przejrzeć, ciekawa lektura.

    pozdr
    AA

  • 35. Data: 2012-10-17 14:39:59
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    W dniu środa, 17 października 2012 14:03:18 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Szczegółów już nie pamiętam, ale MP3 320 to zupełnie nie do wyłapania było.

    Sam możesz spróbować:

    http://www.noiseaddicts.com/2009/03/mp3-sound-qualit
    y-test-128-320/

    pozdr
    AA

  • 36. Data: 2012-10-17 16:00:09
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-17 14:39, Adam Adamaszek pisze:

    > Sam możesz spróbować:
    >
    > http://www.noiseaddicts.com/2009/03/mp3-sound-qualit
    y-test-128-320/

    Czego by dowiodła moja próba?
    Niczego.

    --
    MN

  • 37. Data: 2012-10-17 19:26:36
    Od: tÎż

    Marcin N wrote:

    > Nie ma takich. Są najwyżej tacy, którzy mówią, że słyszą różnicę.

    Ależ oni słyszą różnicę, tyle, że generuje ją ich mózg. :) No i czasami
    różnica rzeczywiście istnieje, jeśli mp3 jest podle zrobione.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 38. Data: 2012-10-17 19:28:24
    Od: tÎż

    K wrote:

    > link? bo az jestem ciekaw kto to robil

    Już ponad 10 lat temu zaproszono grupę audiofilów, posadzono ich przed
    audiofilskim sprzętem i kazano odróżnić dobrze zrobione mp3 128 kbps od
    cd-audio w ślepych testach. Nie udało im się. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 39. Data: 2012-10-17 19:35:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości grup
    Marcin N wrote:

    >Ależ oni słyszą różnicę, tyle, że generuje ją ich mózg. :) No i
    >czasami
    >różnica rzeczywiście istnieje, jeśli mp3 jest podle zrobione.

    Roznice w bezposrednim porownaniu uslyszec latwiej.

    Tylko trudno orzec czy to roznica na plus czy minus :-)

    J.