    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Transmiter FM z RDS marki PEIYING
    Date: Wed, 17 Oct 2012 14:03:33 +0200

    W dniu 2012-10-17 11:08, K pisze:

    > link? bo az jestem ciekaw kto to robil

    Może być kłopot.
    Sprawa była głośna ja jednym forum w rodzaju "audio woodoo" lata temu.
    Jeden człowiek zrobił płytę testową z muzyką nagraną na różne sposoby.
    Zrobił to tak mądrze, że nie dało się dojść, który utwór jaką ma metodę
    kodowania. Grupa chętnych audiofili podjęła rękawicę. Każdy słuchał na
    swoim ulubionym sprzęcie i miał poszeregować utwory wg jakości.

    Dopiero MP3 128 kbit było wychwytywane - a i to tylko przez niektórych.
    Szczegółów już nie pamiętam, ale MP3 320 to zupełnie nie do wyłapania było.

    --
    MN