  • 31. Data: 2009-07-10 18:37:45
    Temat: Re: Transmisja danych przez siec' energetyczna; - pytanie
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Jul 10, 12:50 am, Mario <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Po pierwsze to ten ekranowany kabel idzie najcze;s'ciej od falownika i
    > niesie sporo zak?ócen'.

    W podlinkowanym rozwiazaniu - wystarczy zajrzec na strone - falownik
    jest zintegrowany z napedem.
    Kabel zasilajacy jest ekranowany.

    > To co wrzuci?es' to be?kot marketingowy. Wrzuc'
    > jakies' dane aby porównac' do innych magistrali. Ile cykli
    > zapisów/odczytów na sekunde; dla 1 i np 4 urza;dzen' dla 100m, 1km.

    Dokladna specyfikacje masz w instrukcji, a ta jest na stronie www.
    Tyle, co tam stoi, wolno mi powiedziec i dlatego Cie do niej odsylam.
    Sam wiem wiecej, ale moga mnie z roboty wyrzucic, jak tym bede sobie
    gebe wycieral bez pozwolenia.

    Marek

  • 32. Data: 2009-07-10 21:27:44
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Marek Lewandowski pisze:

> [...]
    > Tyle, co tam stoi, wolno mi powiedziec i dlatego Cie do niej odsylam.
    > Sam wiem wiecej, ale moga mnie z roboty wyrzucic, jak tym bede sobie

    Na stronie mam linki do :
    Opisy systemu
    Instrukcje uruchomieniowe
    Podręczniki systemowe
    Katalogi
    Katalogi z ofertą cenową
    Podręczniki
    Podręczniki - Feldbus
    Podręczniki - Aplikacje
    Instrukcje instalacyjne
    i inne.
    Zmarnowałem 30 minut i nie mam zamiaru marnować więcej. Gdyby było czym
    się pochwalić to podałbyś linka do tej instrukcji albo od razu wartości
    parametrów.
    Kuźwa jak ja lubię takich marketoidów co zachwalają towar a jak zapytać
    o szczegóły to nabierają wody w usta.
    Ogólnie do SEW nic nie mam. Movidrive to zajebiaszczy sprzęt. Myślałem
    że może w prosty sposób dowiem sie czegoś ciekoawego o tym co pisałeś.

  • 33. Data: 2009-07-10 21:39:41
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Jul 10, 11:27 pm, Mario <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Zmarnowałem 30 minut i nie mam zamiaru marnować więcej. Gdyby było czym
    > się pochwalić to podałbyś linka do tej instrukcji albo od razu wartości

    JAk sie nie chce znalezc, to sie nie znajdzie nawet, jak sie o niego
    potkniesz.
    Prosze: specyfikacja systemu:
    http://www.sew-eurodrive.com/support/search_document
    ation.php?sachnr=16605616&furtherlanguages=true

    > Kuźwa jak ja lubię takich marketoidów co zachwalają towar a jak zapytać
    > o szczegóły to nabierają wody w usta.

    Wypraszam sobie, ani niczego nie sprzedaje, ani z marketingiem nie mam
    nic wspolnego.
    R&D robie.

    > Ogólnie do SEW nic nie  mam. Movidrive to zajebiaszczy sprzęt. Myślałem
    > że może w prosty sposób dowiem sie czegoś ciekoawego o tym co pisałeś.

    Przykro mi, ale szczegoly techniczne poza tym, co opublikowano w
    dokumentacji, stanowia tajemnice firmy.
    O dalsze informacje odsylam do TB Lodz.
    Marek Lewandowski

  • 34. Data: 2009-07-13 12:48:58
    Temat: Re: Transmisja danych przez sie????????????????????????
    Od: Toworek <T...@0...com>

    T.M.F. pisze:

    > Wpisalem sobie w google niesamowicie wymyslna i skomplikowana fraze
    > "przesyłanie danych przez sieć energetyczna" i juz kilka pierwszych
    > linkow zawiera odpowiedzi.

    to wpisz sobie jeszcze "jak skonfigurować czytnik news"

  • 35. Data: 2009-07-14 18:06:02
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > to wpisz sobie jeszcze "jak skonfigurować czytnik news"

    Jesli chcesz moge ci polecic dobrego okuliste, ew. zwieksz sobie
    czcionki, to sobie zobaczysz, ze mam wszystko ustawione ok. A ze
    zalozyciel watku oprocz dysgooglii ma jeszcze dupiato ustawionego
    outlooka to nie moj problem.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 36. Data: 2009-07-16 07:15:57
    Temat: Re: Transmisja danych przez sie? [OT]
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    zgadnij jaki link pojawił się jako pierwszy.
    jestem pod wrażeniem - rekurencja normalnie...

    http://groups.google.com/group/pl.misc.elektronika/m
    sg/b3259f4780ec448a