  • Data: 2010-06-17 09:13:51
    Temat: Total Commander - zapamiętywanie lokalizacji sieciowych
    Od: "A." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam mały problem z Total Commanderem v7.50a.
    W poprzednich wersjach miałem tak: wybierałem jakąś ścieżkę sieciową, po
    chwili w tym samym panelu przełączałem się na jakiś dysk lokalny. Po
    chwili znowu chciałem wrócić do poprzednio wybranej lokalizacji
    sieciowej i nie było problemu, wybierałem tylko z paska 'Otoczenie
    sieciowe' i wskakiwał do tej lokalizacji gdzie byłem przed chwilą. Teraz
    tak nie jest, za każdym razem jak wybieram ikonę 'Otoczenie sieciowe' to
    ustawia mnie w miejscu grupy roboczej gdzie widzę komputery i urządzenia
    sieciowe. Co może być przyczyną, jak przywrócić poprzednią funkcjonalność?
    System: Win7 Pro.

    A.