  • 1. Data: 2010-06-17 09:13:51
    Temat: Total Commander - zapamiętywanie lokalizacji sieciowych
    Od: "A." <r...@g...pl>

    Witam!
    Mam mały problem z Total Commanderem v7.50a.
    W poprzednich wersjach miałem tak: wybierałem jakąś ścieżkę sieciową, po
    chwili w tym samym panelu przełączałem się na jakiś dysk lokalny. Po
    chwili znowu chciałem wrócić do poprzednio wybranej lokalizacji
    sieciowej i nie było problemu, wybierałem tylko z paska 'Otoczenie
    sieciowe' i wskakiwał do tej lokalizacji gdzie byłem przed chwilą. Teraz
    tak nie jest, za każdym razem jak wybieram ikonę 'Otoczenie sieciowe' to
    ustawia mnie w miejscu grupy roboczej gdzie widzę komputery i urządzenia
    sieciowe. Co może być przyczyną, jak przywrócić poprzednią funkcjonalność?
    System: Win7 Pro.

    A.

  • 2. Data: 2010-06-17 09:19:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    A. napisał(a):

    [...]

    > Co może być przyczyną, jak przywrócić poprzednią funkcjonalność?

    Zasilacz pada ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 3. Data: 2010-06-17 09:55:16
    Od: Jan Kowalski <k...@...polski.pl>

    A. wrote:

> [...]
    > sieciowe. Co może być przyczyną, jak przywrócić poprzednią funkcjonalność?

    1. NTG.
    2. Na górze nie masz włączonych guzików oznaczajacych poszczególne
    napędy/partycje? Powinna się tam pojawić ikonka nowego dysku, zdaje się O:
    czy tam 0:. Do wybrania prawdopodobnie z Alt+F1/F2 i wciśnięcia odpowiedniej
    literki/cyferki.

  • 4. Data: 2010-06-17 11:21:19
    Od: "A." <r...@g...pl>

    W dniu 2010-06-17 11:19, januszek pisze:
    > Zasilacz pada ;)

    Super, dzięki, już sprawdzam!

    A.

  • 5. Data: 2010-06-17 11:29:07
    Od: "A." <r...@g...pl>

    W dniu 2010-06-17 11:55, Jan Kowalski pisze:
    > 1. NTG.

    Okey, możesz podać jaka będzie TG ?

> [...]
    > czy tam 0:. Do wybrania prawdopodobnie z Alt+F1/F2 i wciśnięcia odpowiedniej

    Tak mam zamapowane pewne ścieżki które mają przyporządkowane litery i
    mam je na pasku. Ale nie o to chodzi! Chodzi o przywołanie (wejście) w
    ostatnio wybraną lokalizację sieciową, jakiś podkatalog w podkatalogu.
    Dajmy na to mam zamapowany dysk E kompa nr 1 na kompie nr 2 jako O:
    czyli na kompie nr 2 dysk 'O:' to jest: \\komp1\dysk E\
    A ja wchodzę jeszcze tak: \\komp1\dysk E\dokumenty\Word\dane\klienci\
    i właśnie o to chodzi żeby po ponownym przyciśnięciu przycisku
    'Otoczenie sieciowe' czyli w Commanderze: '\'
    przywołał CAŁĄ poprzednią ścieżkę sieciową a nie wyświetlał otoczenia
    sieciowego z wszystkimi kompami.
    Prościej nie potrafię wyjaśnić.

    A.

  • 6. Data: 2010-06-17 11:30:40
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2010-06-17 13:29, A. pisze:
> [...]
    > 'Otoczenie sieciowe' czyli w Commanderze: '\'
    > przywołał CAŁĄ poprzednią ścieżkę sieciową a nie wyświetlał otoczenia

    1) nad lista plikow sa z prawej strony dwa male guziczki - jeden z
    gwiazdka, drugi ze strzalka w dol; ten drugi pozwala na wybranie
    katalogu, ktory byl niedawno otwarty (z historii)
    2) mozesz wybrany katalog dodac do listy ulubionych katalogow w tym
    guziku z gwiazdka i stamtad go potem przywrocic
    3) mozesz wybrany katalog dodac do toolbara z guzikami u samej gory
    poprzez zwykle przeciagniecie katalogu na ten pasek i potem stamtad sie
    go otwiera
    4) sa pewnie jeszcze inne metody

    --
    GAD Zombie