  • 1. Data: 2012-03-16 11:59:54
    Temat: Tor w Bydgoszczy
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Hej,
    Wiecie cos moze na temat przebudowy toru w Bydgoszczy? Zakonczyla sie?
    Mozna jezdzic? W internecie jakos nie moge znalezc informacji na ten
    temat a chcialbym sie wybrac.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 2. Data: 2012-03-16 13:06:44
    Temat: Re: Tor w Bydgoszczy
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-16 12:59, Piotr Klimek pisze:
    > Hej,
    > Wiecie cos moze na temat przebudowy toru w Bydgoszczy? Zakonczyla sie?
    > Mozna jezdzic? W internecie jakos nie moge znalezc informacji na ten
    > temat a chcialbym sie wybrac.

    Zadzwoniłem do nich:
    http://www.pzm.pl/Zarzady_Okregowe

    Centrala w Warszawie powiedziała mi, że mniej więcej w połowie roku ma
    być gotowe.
    Przedstawiciel z Bydgoszczy mówił, że praca wre i tor może być gotowy
    już pod koniec kwietnia, a w maju to prawie na pewno.

  • 3. Data: 2012-03-16 13:13:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/16/2012 02:06 PM, Marcin N wrote:

> [...]
    > Przedstawiciel z Bydgoszczy mówił, że praca wre i tor może być gotowy
    > już pod koniec kwietnia, a w maju to prawie na pewno.

    Uuuu to jest szansa, że pokażesz mi jak się jeździ?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-03-16 14:20:29
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 16 Mar 2012 14:06:44 +0100) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > Przedstawiciel z Bydgoszczy mówił, że praca wre i tor może być gotowy
    > już pod koniec kwietnia, a w maju to prawie na pewno.

    Super, to w maju mozna bedzie im rozdziewiczyc nowy tor :)

  • 5. Data: 2012-03-16 14:26:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-16 14:13, AZ pisze:

    > Uuuu to jest szansa, że pokażesz mi jak się jeździ?

    Naprawdę nie musisz czekać na mnie. Rzuć okiem na pozycję jakiegoś
    zawodnika, potem na swoją i z łatwością wychwycisz różnicę.

    Dziwię się trochę, że z takim uporem wracasz do tego tematu.

  • 6. Data: 2012-03-16 14:30:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/16/2012 03:26 PM, Marcin N wrote:

    > Rzuć okiem na pozycję jakiegoś
    > zawodnika, potem na swoją i z łatwością wychwycisz różnicę.

    Siedzisz na koniu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-03-16 19:15:42
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 16 Mar, 15:30, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Siedzisz na koniu?

    :) mi też się skojarzyło

  • 8. Data: 2012-03-17 09:18:55
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:jjvdst$tj8$1@news.task.gda.pl...

> [...]
    > Przedstawiciel z Bydgoszczy mówił, że praca wre i tor może być
    > gotowy już pod koniec kwietnia, a w maju to prawie na pewno.

    Ktoś kiedyś pisał na grupie o jakimś torze kartingowym wartym
    polecenia w Bydzi.
    Wydaje mi się, że to Ty. Przypomnisz?

    (tak, google mi nie działa)

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 9. Data: 2012-03-19 11:39:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 17 Mar 2012 10:18:55 +0100 osobnik zwany Jasio
    wystukał:

    na stronie jest info
    http://bydgoszcz.pzm.pl/tor-kartingowy/Informacje

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 10. Data: 2012-03-19 13:55:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-19 12:39, masti pisze:

    > na stronie jest info
    > http://bydgoszcz.pzm.pl/tor-kartingowy/Informacje

    To info jest nieaktualne.
    Tor jest w przebudowie. Będzie prawie 2x dłuższy.