  • 11. Data: 2012-03-19 14:58:19
    Temat: Re: Tor w Bydgoszczy
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-03-19 14:55, Marcin N pisze:

    > To info jest nieaktualne.
    > Tor jest w przebudowie. Będzie prawie 2x dłuższy.

    Za 1,2 mln ktore zabrali ze sprzedazy Lublina zlodzieje z PZM

    Poza tym 2x dluzszy - czyli prawie jak Radom i nie bedzie spelnial
    wymogow bo powinien miec ponad 1 czy 1,2 km - paranoja...

    A tak sie goscie z PZM cieszyli ze beda miec kolejny tor kurna...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 12. Data: 2012-03-19 15:12:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-03-19 15:58, Norbi pisze:

> [...]
    > wymogow bo powinien miec ponad 1 czy 1,2 km - paranoja...
    >
    > A tak sie goscie z PZM cieszyli ze beda miec kolejny tor kurna...

    Na wymogach się nie znam. Dla mnie i tak jest super. Wolę jeden średni
    tor w Bydgoszczy od 10 torów w Lublinie.

    A najbardziej wolałbym jeden tor w Trójmieście.

  • 13. Data: 2012-03-19 15:56:10
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-03-19 16:12, Marcin N pisze:

    > Na wymogach się nie znam. Dla mnie i tak jest super. Wolę jeden średni
    > tor w Bydgoszczy od 10 torów w Lublinie.
    >
    > A najbardziej wolałbym jeden tor w Trójmieście.

    Widzisz - tor w Lublinie to 1,36 km a nie jakas popierdolka w Bydzi...
    Niestety niedlugo bedzie tylko po nim wspomnienie.

    Za to rozbudowywany ma byc Radom kiedy? nie wiadomo...

    Po co Wam w Trojmiescie tor - morze macie :D

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 14. Data: 2012-03-19 16:00:05
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-19 16:56, Norbi pisze:

    > Widzisz - tor w Lublinie to 1,36 km a nie jakas popierdolka w Bydzi...
    > Niestety niedlugo bedzie tylko po nim wspomnienie.
    >
    > Za to rozbudowywany ma byc Radom kiedy? nie wiadomo...

    Pewnie rozbudują i znów zamkną dla motocyklistów bo się nawierzchnia
    niszczy..
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2012-03-19 18:26:24
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-03-19 17:00, Monster pisze:

    > Pewnie rozbudują i znów zamkną dla motocyklistów bo się nawierzchnia
    > niszczy..

    Jestes tego pewien?

    Tak bylo 2-3 lata temu do tylu - zobacz jak bylo w ubieglym sezonie - z
    otwartymi rekami witali motocyklistow - wiecej bylo dla nas jazd niz dla
    gokartow czy samochodow - zweszyli ze kasa jest to trzeba ciagnac na maxa...
    Ale to dobrze - przynajmniej jedno miasto ktore nie daje sobie dmuchac
    okolicznym mieszkancom.

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 16. Data: 2012-03-19 19:11:39
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-19 19:26, Norbi pisze:

> [...]
    > maxa...
    > Ale to dobrze - przynajmniej jedno miasto ktore nie daje sobie dmuchac
    Tak wiem,że to już na szczęście przeszłość,mam zamiar polatać tam trochę
    w tym sezonie,zwłaszcza że mam go niecałą godzinkę jazdy od domu.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2012-03-20 08:38:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/19/2012 04:12 PM, Marcin N wrote:

    > Na wymogach się nie znam. Dla mnie i tak jest super. Wolę jeden średni
    > tor w Bydgoszczy od 10 torów w Lublinie.

    No, my w Polsce już przyzwaczajeni do byle gówna to i z byle gówna się
    cieszymy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-03-20 14:56:44
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > No, my w Polsce już przyzwaczajeni do byle gówna to i z byle gówna
    > się cieszymy.

    A może po prostu odległość z Trójmiasta do Tyfusowa jest mniejsza niż
    z Trójmiasta do Lublina, co?

    Wrzuć na luz.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 19. Data: 2012-09-13 15:00:39
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sat, 17 Mar 2012 10:18:55 +0100) ktos podajacy sie za Jasio
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ktoś kiedyś pisał na grupie o jakimś torze kartingowym wartym
    > polecenia w Bydzi.
    > Wydaje mi się, że to Ty. Przypomnisz?

    Wiem, że odpisuje z opóźnieniem ale przy okazji zmiany serwera news
    pobralem stare wątki.

    Byłem raz w Bydgoszczy i drugi raz już mi się nie będzie chciało tam
    jechać :( Tor jest krótki, wąski a zakręty są bardzo ciasne. Tor idealny
    dla supermoto, ale sportem nie ma tam IMO czego szukać.

    Moim zdaniem lepiej rzadziej wyskoczyć do Poznania niż męczyć się na torze
    kartingowym. Jeszcze zostały dwa SpeedDaye w Poznaniu :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/