  • 11. Data: 2020-04-14 12:32:33
    Temat: Re: Toaleta mobilna
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, April 14, 2020 at 11:47:21 AM UTC+2, kk wrote:

    > W sumie to rząd powinien mi zapewnić taką mobilną toaletę :-)

    zapewnia ;)
    http://patrz.pl/zdjecie,zezwolenie-na-sranie-w-lesie
    ,6295.html

  • 12. Data: 2020-04-14 15:13:12
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Poważnie piszesz? A MOPy
    hmmm, nie znam w pl, byc moze jest lepiej, bo w wielu krajach jest lepiej
    ale ja znam te z rzeszy.
    raz sie 'dalem' zlapac na wizyte w takim czyms....
    udalo mi sie jakos wycofac, imo zycie uratowalem ostatkiem sil.
    to juz lepiej srac na reke i wywalic do kosza.
    albo wiadro i gruby worek na smieci > kosz.
    powaznie.
    i nie. nie wiem gdzie w aucie to uskutecznic. moze trzeba kupic bmw 7 albo
    cos podobnego ale z najmniejszym silnikiem.
    wtedy winno sie dac wlezc pod motor i tam zalatwic temat z tym wiadrem.

  • 13. Data: 2020-04-14 16:45:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.04.2020 o 22:22, kk pisze:

    > Czy ktoś może polecić toaletę mobilną do samochodu?

    Do Twizy? Albo on ma faktycznie taki zajebisty zasięg, albo Ty coś z
    "zaworami"?

    > Bo zamknęli toalety na stacjach...

    A lasów przed i po stacjach już nie ma?

  • 14. Data: 2020-04-14 17:41:21
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-04-14 16:45, nadir wrote:

    > Do Twizy? Albo on ma faktycznie taki zajebisty zasięg, albo Ty coś z
    > "zaworami"?
    Poza tym zwracam uwagę na bezsensowność pytania. Przecież Twizy to taki
    mobilny kibel. :-D

  • 15. Data: 2020-04-14 17:46:03
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > to juz lepiej srac na reke i wywalic do kosza.
    > albo wiadro i gruby worek na smieci > kosz.

    No cóż - nie mam aż takich doświadczeń. Jedynie stacja lotosu na wylocie
    z Warszawy - kiedy tam nie pojadę to zawsze mam pecha bo syf
    przeokrutny. Czuć, że nikt nie sprząta a ludzie chyba po ścianach
    leją...... makabra.
    Na MOPach zwykle jest nawet w sezonie urlopowym całkiem znośnie (jak na
    publiczną toaletę).

  • 16. Data: 2020-04-14 18:54:29
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-13 23:05, andal wrote:

    > http://www.andorracampers.com/fr/porta-poti-dometic-
    972-_590_109.html

    O to mi właśnie chodziło. Wyśmietnita.

  • 17. Data: 2020-04-14 18:55:47
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-13 23:22, collie wrote:

    > https://zapodaj.net/0cdea70078593.jpg.html

    Ta jest nawet lepsza. Z trzech stron ścianka. Odpowiednio ustawiona
    pozwala kontemplować podczas załatwiania swoich potrzeb.

  • 18. Data: 2020-04-14 19:03:46
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-14 16:45, nadir wrote:

    > Do Twizy? Albo on ma faktycznie taki zajebisty zasięg, albo Ty coś z
    > "zaworami"?

    Do RSa. Planuję przejazd TWizy przez Polskę jak się ten parawirus uspokoi.

    > A lasów przed i po stacjach już nie ma?

    No ale ...

  • 19. Data: 2020-04-14 19:36:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.04.2020 o 18:54, kk pisze:

    972-_590_109.html

    > O to mi właśnie chodziło. Wyśmietnita.

    W mobilnej sławojce:
    https://zapodaj.net/51b0d33600e6a.jpg.html

  • 20. Data: 2020-04-14 19:57:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.04.2020 o 19:03, kk pisze:
    > Do RSa.

    Co to, ta RSa?

    > Planuję przejazd TWizy przez Polskę jak się ten parawirus uspokoi.

    No to marnie to widzę, bo on się już nie uspokoi, będzie z nami na zawsze.