  • 11. Data: 2012-11-20 12:44:30
    Temat: Re: To znaczy że można bezpiecznie spychać auta z drogi ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Nov 2012, Chris wrote:

    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,mrowcza-
    zderzenie-seata-z-fordem,67374.html

    > "- Według relacji świadków, kobieta prowadząca seata wyprzedzała inne
    > samochody, które jechały w kierunku Miedzeszyna. Kiedy zobaczyła, że z
    > naprzeciwka nadjeżdża inny samochód,
    > chciała wjechać na swój pas.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Wtedy
    > zderzyła się z kierowcą forda - relacjonuje Marcin Gula, reporter
    > tvnwarszawa.pl.
    >
    > Policja po wyjaśnieniu okoliczności wskazała na winę kierowcy forda.
    [...]
    > Znaczy baba wyprzedzała i żeby nie trafić czołówki wjechała w prawidłowo
    > jadące auto

    Nie mogło jechać prawidłowo, skoro to byl "jej pas".
    Ale co pokręcił redaktor tego jeszcze nie wiemy :]

    > ale to ono dostało mandat, wyjaśnijcie mi czemu bo nie rozumiem

    Że auto nie dostało mandatu ;)

    A poważniej na dole jest czyjś komentarz, jakoby gość z Fordem jechał
    w lewo.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2012-11-20 17:25:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...de> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > biura prasowego stołecznej policji."
    >

    > Znaczy baba wyprzedzała i żeby nie trafić czołówki wjechała w prawidłowo

    Gdyby jechało prawidłowo, to by nie dostało.
    Pewnie gość postanowił zawalczyć i nie wpuścić.
    Wtedy należałoby się jak psu micha.