  • 11. Data: 2015-11-14 07:45:05
    Temat: Re: To co zwykle ...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:n25m33$prk$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"

    > I jak Ty zareagowałeś? Wytłumaczyłeś mu co zrobił źle?
    > ---
    > Zaczynasz pieprzyć ?

    Po prostu ciekaw jestem, czy odważny jesteś tylko tu,
    na grupie, a jak ktoś w mundurze ma Twoje prawko
    w ręce to robisz w pory ze strachu i tylko potem się
    skarżysz i wypłakujesz w ramię grupy samochodowej...

    Jeśli uważasz że postąpił źle, złamał prawo, to
    dlaczego nie zacytowałeś mu paragrafu i nie
    zarządałeś wyjaśnień, Obywatelu?

  • 12. Data: 2015-11-14 09:02:20
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-13 o 20:26, re pisze:
    > ... czyli kontrola trzeźwości.
    >
    > Jak zwykle policjant nie przedstawił się.
    - Dzień dobry, nazywam się Krzysztof Mazur i poproszę pół litra.
    - Ale dlaczego pan się przedstawia?
    - Bo ja nie jestem anonimowym alkoholikiem.
    ;-)

  • 13. Data: 2015-11-14 09:31:41
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >a jak ktoś w mundurze ma Twoje prawko
    >w ręce to robisz w pory ze strachu

    naprawdę w stanach drogówka jest aż takim koszmarem?

    btw podczas masowej kontroli trzeźwości uchylasz okno, dmuchasz jedziesz
    dalej, nie ma nawet okazywania prawka, co dopiero "dawania do ręki" :-DDD

  • 14. Data: 2015-11-14 10:42:36
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 14 listopada 2015 09:31:49 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > naprawdę w stanach drogówka jest aż takim koszmarem?

    zależy jak i gdzie
    nie wiem jak teraz ale 8 lat temu słynna była policja w Nilles
    w aglomeracji Chicago.

    Czy za przekroczenie o 20 mil/h w lesie + niedziałający
    kierunkowskaz wylądowałbyś w sądzie w PL?

  • 15. Data: 2015-11-14 12:42:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek"

> [...]
    - Dzień dobry, nazywam się Krzysztof Mazur i poproszę pół litra.
    - Ale dlaczego pan się przedstawia?
    - Bo ja nie jestem anonimowym alkoholikiem.
    No to kontynuując ...

    Jadę se kiedyś z pracy, na stację zajeżdżam po drodze, mnóstwo psów i
    kolejka przy kasie jak ...j, ale w końcu przychodzi moja kolej. A za mną
    psy. Sprzedawca pyta mnie czy bym im nie ustąpił. Odpowiadam z pewną obawą
    co będzie, że nie. Ale ok, pyk pyk, obsłużony, zapłaciłem i wychodząc słyszę
    "poproszę pół litra"...

    A jeśli chodzi o przedstawianie się...

    To jest normalne zachowanie kulturalnej osoby, która coś chce od kogoś
    innego. No chyba, że ma jakiś konkretny powód by się nie przedstawiać, ale
    to policjant jest i on akurat ma prawny obowiązek przedstawienia się. I ja
    doświadczyłem nieprzedstawiania się nie tylko przy kontroli drogowej, ale
    także w innych sytuacjach niedrogowych po otwartym i powtarzanym żądaniu
    kierowanym w stronę policjanta (bo "ilu nas jest na patrolu w tej
    okolicy" -> a ...j mnie obchodzi ilu was jest). Kwestia jest jeszcze taka,
    że ... jakiś czas temu ujawniono w mojej "wiosce" zwykłych obywateli
    podszywających się pod policjantów. Nie wiem jaka była motywacja tego
    podszywania, ale co mam zgłosić, że przebierańcy mnie kontrolowali ? A może
    oni mnie o wódkę pytali tylko nie zrozumiałem ...

  • 16. Data: 2015-11-14 12:57:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Bolko"

> [...]

    w aglomeracji Chicago.

    Czy za przekroczenie o 20 mil/h w lesie + niedziałający
    kierunkowskaz wylądowałbyś w sądzie w PL?
    A Ty myślisz, że w sądzie lepiej czy gorzej ?

    Bo mnie w Polsce zatrzymano pod pretekstem przekroczenia prędkości i chciano
    mandat wystawić. Że nie byłem skory do przyjmowania to stwierdzono
    niesprawność oświetlenia między innymi tablicy rejestracyjnej, dopisano
    zarzut tego oświetlenia i dowód rejestracyjny zatrzymano.

    Sprawa trafiła do sądu, który zarzuty związane z niesprawnością oświetlenia
    już oddalił i jak mi się będzie dalej chciało to zarzut przekroczenia
    prędkości też pewnie obalę.

  • 17. Data: 2015-11-14 13:24:41
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > oświetlenia już oddalił
    > i jak mi się będzie dalej chciało to zarzut
    > przekroczenia prędkości też pewnie obalę.

    Jedyne co obaliłeś to pół litra i stąd zapewne te pierdy które tutaj
    wypisujesz.

  • 18. Data: 2015-11-14 13:37:44
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > To jest normalne zachowanie kulturalnej osoby, która coś chce od kogoś
    > innego. No chyba, że ma jakiś konkretny powód by się nie przedstawiać...

    Może i tak, tylko czy to jest, aż taki problem, żeby 2x ten temat na
    grupie poruszać? Jeśli ma to dla ciebie, aż takie znaczenie to poproś o
    blachę i sobie spisz.
    Czy ty jak kogoś pytasz o godzinę na ulicy to się przedstawiasz, albo
    dzwonisz na jakąś informację?

  • 19. Data: 2015-11-14 14:11:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    >w aglomeracji Chicago.

    >Czy za przekroczenie o 20 mil/h w lesie + niedziałający
    >kierunkowskaz wylądowałbyś w sądzie w PL?

    Jakbym nie przyjął mandatu to i owszem.

    Ale naprawdę robicie w pory?

  • 20. Data: 2015-11-14 16:59:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak"

    Jedyne co obaliłeś to pół litra i stąd zapewne te pierdy które tutaj
    wypisujesz.
    ---
    Nie mógłbyś iść stąd ? Jakaś budka z piwem chyba znajdzie się dla Ciebie