  • 51. Data: 2011-10-03 15:57:06
    Temat: Re: To co Apple ogłosi we wtorek? :)
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > jak Apple coś zrobi i sprzeda w milionach sztuk to wtedy
    > wszyscy inni rzucają się na takie rozwiązanie w podskokach i ślepo
    > małpują.

    No, ale w tym przypadku (ładowanie bezprzewodowe) to Apple skopiowałby...
    moją szczoteczkę do zębów ;->

    JoteR

  • 52. Data: 2011-10-03 16:05:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-03 17:57:06 +0200, "JoteR" <j...@p...pl> said:

    > No, ale w tym przypadku (ładowanie bezprzewodowe) to Apple
    > skopiowałby... moją szczoteczkę do zębów ;->

    Często nią dzwonisz?
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 53. Data: 2011-10-03 16:15:05
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Bydlę" napisał:

    > Często nią dzwonisz?
    > ;-)

    Codziennie po parę razy. O zęby...

    JoteR

  • 54. Data: 2011-10-03 16:57:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-10-03 17:39, Pszemol pisze:

    > Nie do błędu, raczej do braku precyzji w wyrażeniu swojej myśli.

    Na jedno wychodzi.

    /ciach pobredzanie/

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 55. Data: 2011-10-03 17:01:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j6c9s5$a5n$1@inews.gazeta.pl...
    > aby postawic taki uogolnik jaki przed chwila postawiles, powinienes
    > bardziej zabrac sie za testowanie niz cytowanie wypowiedzi innych osob.
    > Bo w tym samym watku pisze rowniez:
    > "SGS II -> Nokia E65 (i odwrotnie) - oba w Orange - IDEALNIE! Aż sie
    > zastanawiałem, dlaczego ja z tego na codzień nie korzystam"

    Tak, teraz to widzę. Nie zmienia to nic w kwestii wymownego pytania
    kolegi niezadowolonego ze swojego telefonu: "To zawsze jest taka kupa?"

    > Ja moge powiedziec, ze np rozmowy pomiedzy Nokia66 i Nokia 71
    > oraz Galaxy S dziala.

    Ciekawe więc które to wyjątek a które to reguła :-)

  • 56. Data: 2011-10-03 17:04:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j6cm10$f7q$1@inews.gazeta.pl...

    > No, ale w tym przypadku (ładowanie bezprzewodowe) to Apple skopiowałby...
    > moją szczoteczkę do zębów ;->

    Czy ktoś pozwał do sądu HP za skopiowanie tego rozwiązania
    w telefonikach WebOS? Nie?
    Ciekawe czy jak Apple go użyje to czy sytuacja się zmieni i wtedy go
    pozwą...

  • 57. Data: 2011-10-03 17:20:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 3 Oct 2011 09:51:53 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Ale to jest prawda - nie widać aby wszyscy naśladowali pomysły HP, Toshibę
    > czy innych. Natomiast jak Apple coś zrobi i sprzeda w milionach sztuk to
    > wtedy
    > wszyscy inni rzucają się na takie rozwiązanie w podskokach i ślepo małpują.

    Widac kosciol ma wiecej wiernych, niepraktykujacych :-)
    Czyzby Apple bylo takim dyktatorem mody ?

    Ale nie, nie zgodze sie z toba - swiat nie poszedl w czarno-biale monitory,
    w jednoprzyciskowe myszki, ani nawet w procesory motoroli - czego osobiscie
    bardzo zaluje :-)

    J.

  • 58. Data: 2011-10-03 17:22:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 3 Oct 2011 07:30:58 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Jak tylko Apple to włoży do swojej słuchawki to potem zrobi to reszta :-)
    > Bo przecież od kilku dobrych lat wszystkie smartfony wyglądają jak iPhone.

    Trudno zeby smartfon wygladal inaczej.
    Ale nie, nie wszystkie smartfony wygladaja jak .. palmtop ? :-)

    J.

  • 59. Data: 2011-10-03 17:27:51
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-03 19:01, Pszemol pisze:

    > Tak, teraz to widzę. Nie zmienia to nic w kwestii wymownego pytania
    > kolegi niezadowolonego ze swojego telefonu: "To zawsze jest taka kupa?"

    > Ciekawe więc które to wyjątek a które to reguła :-)

    to moze zalezec od wielu czynnikow: od obciazenia sieci w danym momencie
    po konfiguracje telefonu (=swiadomosc uzytkownika).

    Raczej nie posadzalbym o to konkretne modele telefonow (a przynajmniej
    nie po dwoch postach jak w tym watku).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 60. Data: 2011-10-03 17:29:49
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 3 Oct 2011 19:22:27 +0200, J.F. napisał(a):

    > Trudno zeby smartfon wygladal inaczej.
    > Ale nie, nie wszystkie smartfony wygladaja jak .. palmtop ? :-)

    Sharp Zaurus, 2003 rok:
    http://images.techtree.com/ttimages/story/Sharp-Zaur
    us-SL-860-1.jpg
    Już wiadomo, dlaczego firma Sharp siedzi tak cicho, obawiają się pozwu
    Apple.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński