  • 1. Data: 2010-09-12 09:39:36
    Temat: TinyMCE - błąd podczas ładowania 2 edytorów
    Od: WebCM <w...@g...com>

    Błąd w Firefoksie:

    q is not a constructor
    Po podpięciu tiny_mce_src.js zamiast skompresowanego tiny_mce.js
    wyskakuje

    o is not a constructor
    (9377 out of range 1262)

    tiny_mce_src.js (wiersz 9377)

    Mam najnowszą wersję TinyMCE. Problem występuje, kiedy otwieram news
    do edycji.

    Tak wygląda skrypt ładujący TinyMCE na żądanie

    http://pastebin.com/KsKiZt4B

    A to już sekcja <body>

    f = document.forms['news'];
    e = new Editor(f.txt); //f.txt istnieje
    e.emots();
    e.protect();

    var e2 = new Editor(f.text); //f.text istnieje
    e2.emots();

    Nie wywołuję TinyMCE.init(). Wydaje mi się, że nie ma potrzeby.
    Dlaczego ten problem występuje?