  • Data: 2024-07-30 11:05:10
    Temat: Timer
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukam timera LED/duży, żeby miał możliwość sterowania za pomocą
    przycisków (bez pilota IR) czyli: Start, Stop, Reset (mogę sobie
    wyprowadzić sam przewody, jeśli nie będzie miał fabrycznie). Timer
    powinien posiadać odliczanie setek i dziesiątek sekundy i jego cena
    zawierać się do +/- 500zł. No dobra, wystarczą nawet dziesiątki sekund.

    To co oferują na Allegro czy gdzieś na Ali najczęściej odlicza sekundy i
    nie znalazłem takiego z dziesiątkami sekund w tej cenie.

    Przykład czego szukam:

    https://comerzled.pl/przemysl/172-stoper-led-95-x-22
    -cm-pilot.html ale
    cena mi nie odpowiada.