  • Data: 2024-07-30 23:17:48
    Temat: Re: Timer
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.07.2024 o 22:42, heby pisze:

    > W słońcu LEDa nie będzie widać. Przydał by się eink lub mechaniczny.

    Obecny, już działający widać. Na ulicach widać (reklama) na stadionach
    widać :)

    > Ogólnie z takim zestawem środowisk nie ma sensu mieć 1 rozwiązania.
    >
    > Może najzwyczajniej podepnij gamepad pod telefon i użyj jednej z miliona
    > apliakcji typu "stoper", pewnie jakieś z nich mogę redefiniować
    > klawisze. Taniej się nie da... a rozmiar wyświetlacza całkiem spory w
    > porównaniu z typowym dużym 7seg.

    Nie łapiesz. Obecny 'pedał' czyli start/stop ma obsługiwać ktoś, kto ma
    100kg wagi, rękawice, pół mózgu i ciężką nogę. To on ma wyzwalać
    stoper...czyli osoba używająca np. wkrętarki pneumatycznej i
    przykręca/odkręca śruby do koła samochodowego, na stojaku. Żadne
    delikatne manipuladła nie wchodzą w grę. To ma być toporne z minimum
    komplikacji/awarii, tak, jak jest to teraz złożone (szkoda, że fotki nie
    mam).
    [...]
    > W przypadku monitora będzie tak samo zniszczalne jak duzy wyświetlacz
    > led, ale jednoczesnie błyskawicznie odtwarzalne, wystarczy pogrzebać w
    > najbliższym śmietniku za "nowym".

    Obecny wyświetlacz jest wodoodporny. Nie spotkałem na śmietniku takiego
    monitora...

    > Na szybko rozgladałem się za dużymi 7seg, takimi pod dwa cale rozmiaru
    > co najmniej i prawde mówiąc nie ma nic taniego, nawet u chińczyków. 6
    > sztuk będzie w cenie używanego smarfona/tabletu o większej powierzchni i
    > mniejszym wkładzie pracy.

    Kupiłem wcześniej z rozpędu, z Allegro ten:
    https://allegro.pl/oferta/zegar-sportowy-timer-alarm
    -duzy-wyswietlacz-stoper-6678920784
    bo taki by wystarczył...ale w opisie nie było, że liczy tylko sekundy,
    więc odjechał do sprzedawcy...liczyłem, że powinien mieć chociaż
    "dziesiątki", skoro sportowy. Są też takie na Allegro co liczą
    dziesiątki i mają przyciski ale...akurat obsługa samego Timera jest
    tylko z pilota. No kurwajak? :) Nic, może coś jeszcze znajdę lub wymyślę...

    --
    Pixel(R)??