  • 21. Data: 2010-09-11 12:15:14
    Temat: Re: Testowanie procesora
    Od: "Jacek D." <j...@p...onet.lp>

    Dnia 10 wrz o godz. 23:46 Rafał Łukawski napisał(a):

    > Wrociłbym do meritum sprawy - co to znaczy dziwnie ?
    Co znaczy dziwnie już opisałem kilka postów wyżej. Ale wracając jeszcze
    głębiej do istoty sprawy - ta się poniekąd wyjaśniła. Otóż, dla próby,
    zainstalowałem Corela X4 na laptopie Asus z Win 7 HP (64bit), Core2 Duo
    T6600, 4GB RAM, GF mobile 220 z 1GB 256bit itd. no i... jest to samo.
    Pomyślałem, że może X5 jest bardziej dopracowany, zainstalowałem triala i
    też to samo, dokładnie jota w jotę. Ściągnąłem ten sam plik pdf (z dużymi
    obrazkami) i też przycina. Nie jest to więc wina sprzętu, ale softu, tak by
    wynikało. Nie wiem, czy wina po stronie samego Windowsa, czy po stronie
    oprogramowania. Pamiętam z kilkoma programami miałem podobnie na XP przy
    włączonych kompozycjach, nie chodziły tak płynnie jak przy klasycznym
    wyglądzie.
    Dzięki wszystkim za porady.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek D. [priv = lp<>pl]

  • 22. Data: 2010-09-12 12:20:54
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek D." <j...@p...onet.lp> napisał w wiadomości

> [...]
    > obrazkami) i też przycina. Nie jest to więc wina sprzętu, ale softu, tak

    Dlatego pisałem żebyś zamieścił "trailer". Wtedy, skoro to wina softu, ktoś
    równiez używający tego programu pewnie by zauważył że to "normalne"
    zachowanie Corela w pewnych sytuacjach.

  • 23. Data: 2010-09-12 17:34:51
    Od: "Jacek D." <j...@p...onet.lp>

    Dnia 12 wrz o godz. 14:20 maX napisał(a):

    > Dlatego pisałem żebyś zamieścił "trailer". Wtedy, skoro to wina softu, ktoś
    > równiez używający tego programu pewnie by zauważył że to "normalne"
    > zachowanie Corela w pewnych sytuacjach.
    Tak, masz rację, ale po 1 nie robiłem tego jeszcze, a po drugie nie chciało
    mi się szukać, gdzie by to zamieścić. Może i to "normalne", ale IMO powinno
    się zdarzać najwyżej przy darmowym sofcie, a nie takim, za który producenci
    każą sobie słono płacić, przy okazji zachwalając jakie to cudo rzeczy
    potrafi. Mam też pakiet Adobe i Photoshop też nie chodzi całkiem płynnie
    (przy zaznaczonych opcjach 3d malowanie pędzlem to porażka), i co fajne,
    Adobe zgania winę na NVidię, Nvidia na Adobe.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek D. [priv = lp<>pl]