  • 41. Data: 2017-08-31 14:16:33
    Temat: Re: Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A po co nam druga fabryka elektrykow. W ramach offsetu za dwie elektrownie atomowe
    chinczycy maja u nas zbudowac fabryke elektrykow. Fabryka akumulatorow juz sie
    buduje. Obstawiam ze jak podpisza umowe na elektrownie to rownolegla zaczna budowac
    fabryke samochodow elektrycznych i elektryki beda duzo szybciej niz elektrownie.

  • 42. Data: 2017-08-31 14:55:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 14:05, p...@g...com pisze:
    > artykul pewnie na zlecenie bo normalny producent zrobilby "bezstronny" test
    dlugodystansowy np w ADAC i wyszloby ze jego fura jest najlepsza :-)

    No żesz w mordę - artykuł sponsorowany a i tak wyszło, że zepsuło się w
    tym napędzie prawie wszystko;)

    Shrek

  • 43. Data: 2017-08-31 14:57:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 13:37, Kris pisze:

    > Tu zgoda
    > Z drugiej strony sporej grupie "normalnych" ludzi starczy auto z
    > realnym zasięgiem dziennym 100km(a jako drugie auto w rodzinie to i 50km) Kwestia
    ceny zakupu i eksploatacji

    Dopóki jest droższe niż spalinka, to nie ma szansy rynkowej, bo kto kupi
    gorszy produkt za wyższą cenę (pomijając hipsterów i szpanerów). No
    chyba żeby po prostu zakazać spalinek, ale w gospodarce nakazowo
    rozdzielczej to można i gówno sprzedać jako czekoladę. Żaden argument.

    Shrek

  • 44. Data: 2017-08-31 15:07:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 14:57:44 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
> [...]

    > chyba żeby po prostu zakazać spalinek, ale w gospodarce nakazowo
    > rozdzielczej to można i gówno sprzedać jako czekoladę.

    W 100% zgoda.

    >Żaden argument.

    Ale to żaden argument za elektrykami nie był.
    Napisałem przecież "Kwestia ceny zakupu i eksploatacji"

  • 45. Data: 2017-08-31 15:14:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    fabryke samochodow elektrycznych i elektryki beda duzo szybciej niz elektrownie.

    A po co nam ta Chińska fabryka wyrobów Rometopodobnych?
    Nikt tego nie chciał kupować.
    Ja jednak poproszę o fabrykę Tesli.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2017-08-31 15:17:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 15:07, Kris pisze:

    > Ale to żaden argument za elektrykami nie był.
    > Napisałem przecież "Kwestia ceny zakupu i eksploatacji"

    Ok - źle napisałem. Nie chodziło mi o to że twój argument, to żaden
    argument, tylko że sukces tesli np w norwegii wspomagany ulgami
    podatkowymi to żaden argument;)

    Shrek

  • 47. Data: 2017-08-31 15:29:23
    Od: p...@g...com

    --No żesz w mordę - artykuł sponsorowany a i tak wyszło, że zepsuło się w
    tym napędzie prawie wszystko;)

    przekaz jest taki:

    a) zrobil 400 tkm
    b) popsuly sie 3 rzeczy i zostaly naprawione na gwarancji

  • 48. Data: 2017-08-31 15:29:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 15:17:15 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Ok - źle napisałem. Nie chodziło mi o to że twój argument, to żaden
    > argument, tylko że sukces tesli np w norwegii wspomagany ulgami
    > podatkowymi to żaden argument;)

    A to ok
    Bo tak to działa
    Dopóki ekologiczne(a kwestia ekologiczności tesli tez jest dyskusyjna) wynalazki będą
    droższe od nie ekologicznych to ludziska masowo tego kupować nie będą.
    I dlatego póki co kupują diesla zamiast elektryków, dlatego palą w piecach węglem
    zamiast kupować pompy ciepła itp.
    Po prostu ludzie wybierają tańsze dla nich rozwiązania.

  • 49. Data: 2017-08-31 15:40:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 15:29, p...@g...com pisze:

    > przekaz jest taki:
    >
    > a) zrobil 400 tkm
    > b) popsuly sie 3 rzeczy i zostaly naprawione na gwarancji

    To dla ciemnego ludu. A jak ktoś się wczyta to:

    a) 400kkm jest z dupy wzięte.
    b) w napędzie zepsuło się praktycznie wszystko.

    I nieprawdą jest ze dach przeciakał...;)

    Shrek

  • 50. Data: 2017-08-31 15:44:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 15:29, Kris pisze:

> [...]
    > I dlatego póki co kupują diesla zamiast elektryków, dlatego palą w piecach węglem

    Węgiel to zostawmy, ale te pompy wcale nie są takie znowu o rzędy
    wielkości ekologiczniejsze od np gazu. Co prawda mają COP około 4 (ale
    to wtedy jak jest ciepło na zewnątrz;) ale elektrownia z przesyłem ma
    sprawność 30%. Na jedno wychodzi a gaz wcale taki strasznie trujący nie
    jest, skoro się nim otwartym ogniem w małych kuchniach pali i ludzie nie
    umierają:P

    Zresztą podobnie jest z elektrykami;)

    Shrek