  • 11. Data: 2017-08-31 10:21:35
    Temat: Re: Tesla Model S na taxi z przebiegiem 400 000 km
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 10:08, p...@g...com pisze:
    > gdzie indziej pisza ze te usterki objela gwarancja :-)
    > a dokladnie zdechlo:
    > -Akkupaket
    > -Elektromotor
    > -Servolenkung

    Ten elektromotor to silnik czy silniczek od wspomagania kiery?

    Bo jak główny, to oznacza, że właściwie tylko elektronika przeżyła w
    całym napędzie.

    Shrek

  • 12. Data: 2017-08-31 10:49:00
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-08-31 o 10:18, p...@g...com pisze:
    > --Wychodzi ze robil dziennie 500-600 kilometrow
    >
    > ale ten model (85 kWh) ma 450 km zasiegu :-) przy czym facio zeznaje
    > ze ladowal w wiekszosci tylko w nocy

    Ale to nadal wychodzi, że facet w ciągu tych trzech lat załadował około
    1000 razy baterie w pełnym cyklu ładowanie/rozładowanie i nie straciły
    one pojemności. Jakoś nie bardzo chce mi się w to wierzyć.

  • 13. Data: 2017-08-31 11:21:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    >to wszystko zostaje, być może odpadnie problem z remontami silnikow
    >bo pewnie beda nieserwisowalne, ale co z tego?

    Mozliwe, ze beda serwisowalne - wymiania lozysk co 300kkm .

    >przez ostatnie 20 lat duzy remont silnika zlecalem raz

    Bo nie jestes taksowkarzem.
    Pamietacie tego greckiego, ktory swoim Mercedesem przejechal 2 mln km
    ?

    Ale silniki zuzyl trzy.

  • 14. Data: 2017-08-31 11:29:53
    Od: p...@g...com

    --Bo jak główny, to oznacza, że właściwie tylko elektronika przeżyła w
    całym napędzie.

    silnik ale 3 lata na elektronike to za krotko zeby padla wiec poczekajmy jeszcze
    troche :-)

  • 15. Data: 2017-08-31 11:31:36
    Od: p...@g...com

    Ale to nadal wychodzi, że facet w ciągu tych trzech lat załadował około
    1000 razy baterie w pełnym cyklu ładowanie/rozładowanie i nie straciły
    one pojemności. Jakoś nie bardzo chce mi się w to wierzyć.

    jest utrata pojemnosci ale minimalna, naladowana na 100% pokazuje mu teraz 370km
    zasiegu

  • 16. Data: 2017-08-31 11:36:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 11:29, p...@g...com pisze:
> [...]
    > całym napędzie.
    >
    > silnik ale 3 lata na elektronike to za krotko zeby padla wiec poczekajmy jeszcze

    Czyli zasadniczo ten taksówkarz udowodnił, że w tym napędzie psuje sie
    wszystko.

    Shrek

  • 17. Data: 2017-08-31 11:36:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >straciły
    >one pojemności. Jakoś nie bardzo chce mi się w to wierzyć.

    Moja Nokia byla juz chyba wiecej razy ladowana, samsung tez ... troche
    na pojemnosci imo stracily, ale nie tak duzo.

    J.

  • 18. Data: 2017-08-31 11:36:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 11:31, p...@g...com pisze:
> [...]
    > one pojemności. Jakoś nie bardzo chce mi się w to wierzyć.
    >
    > jest utrata pojemnosci ale minimalna, naladowana na 100% pokazuje mu teraz 370km

    Ale przecież mu tą baterię naprawiali na gwarancji, więc... może ona
    nowa jest:P

    Shrek

  • 19. Data: 2017-08-31 11:54:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-08-31 o 11:31, p...@g...com pisze:

    > jest utrata pojemnosci ale minimalna, naladowana na 100% pokazuje mu teraz 370km
    zasiegu

    I zmniejszenie zasięgu z 450 do 370 kilometrów, to jest "minimalna"?

  • 20. Data: 2017-08-31 12:00:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >I zmniejszenie zasięgu z 450 do 370 kilometrów, to jest "minimalna"?

    Po 400kkm ? W zasadzie tak.

    Taksiarz moze co prawda miec inne zdanie - dawnie moglem 10h pracowac,
    dzis tylko 8 ...

    Ech, i wroca czasy PRL - na Ursynow prosze - nie jade, ja tylko na
    Prage :-)

    J.