    From: "Stolat" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Termostat
    Date: Tue, 3 Feb 2009 18:45:36 +0100

    Witam wszystkich, chcę sobie złożyć taki termostat
    http://sklep.avt.com.pl/photo/_pdf/AVT1261.pdf.
    Mam już zakupiony DS1821 w obudowie PR35, zaprogramuje go tym
    http://grzesiek21.republika.pl/termostat_ds1821.htm.

    Ale ten termostat będzie miał za zadanie zwierać mi 2 styki.
    Nie potrzebuje włączać tym żadnego urządzenie tylko ma zewrzeć 2 styki.
    MA zadziałać tak jak zwykły termostat bimetaliczny.
    Co tam należałoby zmienić, mógłby ktoś pomóc?
    NA upartego mógłbym dać przekaźnik, ale może coś prościej się da.
    Ma wiedza jest bardzo skromna jeżeli chodzi o elektronikę.

    Dodatkowo kilka pytań
    Czy kondensator C3 to ten po lewej?
    Jaki bezpiecznik rurkowy wstawić?
    Jak się nazywa to złącze, które jest przedstawione na zdjęciu na samej górze
    PDFa, te koło diod świecących ( z lewej strony).
    To wygląda jak złącze do dysków IDE, ale jak się nazywa?:).
    Termostat DS1821 chcę umieścić na kablu, jak maksymalnie może być długi ten
    kabel?
    NA schemacie optotriak oznaczony jest jako MOC3020, natomiast w wykazie
    elementów jako MOC3040. To wkońcu jaki?

    Pozdrawiam Michał