  • Data: 2016-07-03 10:54:15
    Temat: Telnet - wyłączanie echa
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eksperymentuję właśnie z przykładem serwera telnetu, dołączonym do stosu
    TCP/IP Microchipa. Zmodyfikowałem go nieco, bo oryginalny kod zajmował
    się wyświetlaniem zawartości kilku zmiennych i oczekiwał na polecenia
    wysyłane w formie pojedynczych liter. U mnie ma to być standardowa linia
    poleceń. Zostawiłem natomiast oryginalny kod, związany z
    uwierzytelnianiem, zarządzaniem sesją itp.

    W oczy rzuciło mi się jednak to, że klient telnetu wyświetla hasło
    podczas jego wpisywania. Tymczasem w kodzie ewidentnie znajduje się
    fragment nakazujący wysłanie następującej treści: "Password: \xff\xfd\x2d".

    Ktoś ma jakiś pomysł, dlaczego pomimo tego PuTTy nie chce wyłączyć
    wyświetlania znaków na czas wprowadzania hasła?