  • 1. Data: 2012-03-08 21:17:51
    Temat: Telewizor Panasonic się sam wyłącza i miga dioda od Czujnika
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Nie wiem co to dokładnie za model. Pisze na nim quintrix i ma 100 mhz.
    Co to może być?

  • 2. Data: 2012-03-08 22:05:17
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem co to dokładnie za model. Pisze na nim quintrix i ma 100 mhz.
    > Co to może być?

    100mhz to na pewno nie ma :-) Jak już to 100Hz.
    Nie 'pisze', ale 'jest napisane'. :-)
    Zapewne jest to jakiś błąd, ale trzeba zliczyć ile razy miga a później
    popatrzeć w serwisówkę. :-)

  • 3. Data: 2012-03-08 22:16:17
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie 'pisze', ale 'jest napisane'. :-)
    > Zapewne jest to jakiś błąd, ale trzeba zliczyć ile razy miga a później

    Serwisówki nie mam. Wytargałem to draństwo i z tyłu pisze TX29PS10P
    Miga 3 razy chwila przerwy i znowu. 3 razy.

  • 4. Data: 2012-03-08 22:28:37
    Od: Chris <a...@g...pl>

    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 5. Data: 2012-03-09 10:07:47
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    > Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Serwisówki nie mam. Wytargałem to draństwo i z tyłu pisze TX29PS10P
    > Miga 3 razy chwila przerwy i znowu. 3 razy.
    Udało mi się aktywować SELF CHECK nagrałem obraz kamerą bo bym nie spisał.

    EURO9L(4:3)
    V0.32 28/01/03

    Self Check Complete

    E2: OK
    DDP: OK
    VSP: OK
    AVSW: OK
    Tun: OK
    MSP: OK
    DPL: --
    MAS: --

    Sum: 06E1

    OPTION 1: 0F
    OPTION 2: 00
    OPTION 3: A0
    OPTION 4: 11
    OPTION 5: 00
    OPTION 6: 24
    OPTION 7: 7F
    OPTION 8: 50
    OPTION 9: 00
    OPTION 10: 80
    OPTION 11: 09
    OPTION 12: 00
    OPTION 13: 08

    Check: 44

    Czy można coś z tego wyczytać?

  • 6. Data: 2012-03-10 09:10:36
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    To dobrze, że ktoś tam pisze. :-)

    > EURO9L(4:3)
    Bardzo dobrze, tu masz serwisówkę:
    http://elektrotanya.com/panasonic_tx29ps10d.b.f.p_eu
    9l.pdf/download.html

  • 7. Data: 2012-03-10 09:26:54
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy można coś z tego wyczytać?
    W tych TV z chassis Euro 9L często wysiadała płytka modułu cyfrowego tzw.
    A-board.
    Przelutuj może ją pod kątem zimnych lutow to może coś da. :-)

  • 8. Data: 2012-03-10 09:38:20
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > W tych TV z chassis Euro 9L często wysiadała płytka modułu cyfrowego tzw.
    > A-board.

    Taka płytka kosztuje ok. 180zł
    http://euroservice2000.abc24.pl/default.asp?kat=-3&p
    ro=573191
    więc nie wiem czy się opłaca. :-)
    Lepiej kupić TV LCD 32" za 1000zł. :-)

  • 9. Data: 2012-03-10 19:12:12
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

> [...]
    > A-board.
    > Przelutuj może ją pod kątem zimnych lutow to może coś da. :-)

    Dzięki za serwisówkę. Znalazłem jedynie serwisówkę to modelu TX28PS10P a
    raczej serwisówkę do serii EURO9L chassis. Niestety wiele stron oferuje
    serwisówki za opłatą co jest denerwujące. Wczoraj się wnerwiłem i oddałem go
    do serwisu. Może oni coś więcej poradzą bo moja wiedza techniczna jest za
    mała i jeszcze bym coś uszkodził.

    Rozmawiałem z technikiem z innego serwisu i mówił że prawdopodobnie padł
    blok cyfrowy. Zobaczymy co serwis poradzi.

  • 10. Data: 2012-03-17 18:49:19
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Telewizor wrócił z naprawy. Wymieniono tranzystor BU2527DX. Który to, bo w
    serwisówce nie znalazłem. To chyba jakiś zamiennik.