  • 11. Data: 2012-03-17 19:56:11
    Temat: Re: Telewizor Panasonic się sam wyłącza i miga dioda od Czujnika
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4f64dcb4$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...

    > Telewizor wrócił z naprawy. Wymieniono tranzystor BU2527DX. Który to, bo w
    > serwisówce nie znalazłem. To chyba jakiś zamiennik.
    A dokładnie chodzi o układ sprzężenia zwwrotnego. Gdzie to jest w tym
    telewizorze?

  • 12. Data: 2012-03-17 20:11:30
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    rageofhonor <w...@w...pl> napisał(a):

    > A dokładnie chodzi o układ sprzężenia zwwrotnego. Gdzie to jest w tym
    > telewizorze?

    Jakiego sprzężenia zwrotnego??
    Wystarczy wpisać w google nazwę tego tranzystora by zobaczyć jego przeznaczenie.
    Wymyślony jest do pracy jako końcówka odchylania poziomego/wytwarzania wysokoego
    napięcia.
    Na schematach bywa oznaczony jako "H out"