  • 31. Data: 2009-10-15 10:02:49
    Temat: Re: Telewizor LCD - co to jest "z obsługą MPEG4"?"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:hb6r8m$igd$1@inews.gazeta.pl...

    > Obawiam się, że z twoim pojmowaniem wypowiedzi jest coś nie tak skoro
    > według ciebie "chyba większość" oznacza wszystkie odbiorniki TV

    Ok, niech będzie 51%, a nie większość.
    Proszę o te statystyki.

  • 32. Data: 2009-10-15 10:25:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mane" <m...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Zapomniales o zewnetrzynym tunerze z DVB-C - sprzęcie ktory
    > daje/dzierzawi/sprzedaje dostawca sygnalu. W odbiorniku takie cos jest
    > zbedne.

    Bo?
    Dużo lepiej byłoby aby taki tuner mieć w tv.

  • 33. Data: 2009-10-15 10:28:36
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Proszę o te statystyki.

    buahahaha :-D

    Właśnie przeglądam strony producentów sprzętu TV i z tych co przejrzałem
    to każdy nowy współcześnie produkowany odbiornik z MPEG-4 posiada tuner
    DVB-C. Sprawdzałem wyrywkowo i pewnie sporo pominąłem ale zapewne ty
    twierdząc, że większość odbiorników z MPEG-4 nie ma tunera DVB-C takie
    statystyki posiadasz więc poproszę o nie [rotfl]

    Jakiś mały 19" Samsung

    http://img97.imageshack.us/img97/9490/samsungk.jpg

    Jakiś 32" Panasonic

    http://img517.imageshack.us/img517/2089/panasonic.jp

  • 34. Data: 2009-10-15 10:31:35
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Zapomniales o zewnetrzynym tunerze z DVB-C - sprzęcie ktory
    > daje/dzierzawi/sprzedaje dostawca sygnalu. W odbiorniku takie cos jest
    > zbedne.

    Skoro takie coś jest w telewizorze to chyba, można podłączyć antenę
    bezpośrednio pod telewizor? Jak to wygląda w praktyce?

  • 35. Data: 2009-10-15 10:35:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > DVB-C. Sprawdzałem wyrywkowo i pewnie sporo pominąłem ale zapewne ty
    > twierdząc, że większość odbiorników z MPEG-4 nie ma tunera DVB-C

    Nie twierdzę tak, po prostu byłaby to dla mnie nowość (pozytywna rzecz
    jasna), dlatego pytam skąd to przekonanie.

  • 36. Data: 2009-10-15 10:36:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Skoro takie coś jest w telewizorze to chyba, można podłączyć antenę
    > bezpośrednio pod telewizor? Jak to wygląda w praktyce?

    Zapewne często występuje parowanie tunera z kartą, więc sobie nie podziałasz
    w ten sposób.
    Przynajmniej tak ludzie na grupie pisali (ja osobiście kablówki nie
    posiadam).

  • 37. Data: 2009-10-15 10:39:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Bo gdzies trzeba wetknac karte dostepu.

    To samo dotyczy i dvb-t, więc pewnie część tv ma gniazdo CI.

    > Oczywiscie, ale dostawcy lubia parowac dekodery z kartami

    Niestety.
    To powinno być zabronione (nie tylko w kablówkach), bo bez sensu wprowadza
    utrudnienia odbiorcom.

  • 38. Data: 2009-10-15 10:43:31
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Zapewne często występuje parowanie tunera z kartą, więc sobie nie
    > podziałasz w ten sposób.
    > Przynajmniej tak ludzie na grupie pisali (ja osobiście kablówki nie
    > posiadam).

    Wielka szkoda. Znowu na siłę wciskanie niepotrzebnego sprzętu
    szczególnie, że mój operator kablowy tam gdzie udostępnia sygnał cyfrowy
    życzy sobie za takie pudełko 572zł :(

  • 39. Data: 2009-10-15 11:21:48
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > To samo dotyczy i dvb-t, więc pewnie część tv ma gniazdo CI.

    większość odbiorników ma gniazdo na moduł dostepu

    musiałby ktoś sprawdzić i podać wyniki jak jest naprawde

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 40. Data: 2009-10-15 17:04:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Oct 2009 11:50:14 +0200, Gienek <g...@s...pl>
    wrote:

    >Ciekawe który ze współcześnie produkowanych odbiorników posiada MPEG4 i
    >nie może odbierać DVB-C. Na pewno takie znajdą się ale dobrze byłoby
    >wiedzieć które, żeby uniknąć ich kupna.

    Tuner DVB-C w TV, który nie ma slotu CI, to zbędny bajer. Przynajmniej
    na razie jesteś zmuszony do dzierżawy od operatora kablowego ich
    tunera.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu