  • 21. Data: 2009-10-12 20:24:59
    Temat: Re: Telewizor LCD - co to jest "z obsługą MPEG4"?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Oct 2009 05:10:30 -0700 (PDT), Janeo <j...@g...com>
    wrote:

    >No napisane w specyfikacji :-/

    Wg
    http://hdtvmania.pl/2009/09/29/porownanie-lg-19lu400
    0-i-lg-19lh2000/
    ma tuner MPEG-4.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 22. Data: 2009-10-13 06:36:31
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 12 Paź, 22:24, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Wghttp://hdtvmania.pl/2009/09/29/porownanie-lg-19lu4
    000-i-lg-19lh2000/
    > ma tuner MPEG-4.
    Faktycznie w tekście o tym piszą. W ogóle ciekawy tekścik :-).
    Obejrzałem kilka małych TV w salonach i moje spostrzeżenia:
    - wszystkie małe TV LCD mają słabe kąty widzenia (szczególnie od
    spodu) i trzeba się z tym pogodzić. Nawet SONY.
    - wszystkie małe TV LCD mają kiepski, płaski dźwięk (może poza Sony
    19" bo on ma głośniczki 5W). Reklamowany Samsung LE 19B450 (głośniczki
    do dołu, "głębia dźwięku", hehe) to istny, METALICZNY KOSZMAR dla ucha
    mimo podbicia basów. Lepszy jest już tytułowy LG 19", a się tak nie
    raklamują. Jeszcze lepszy jest z tej samej serii LG 22" niewiele
    droższy, ale mający większe pudło więc i znośny już dźwięk, stąd
    wyłącznie z tego względu zdecydowałem się na LG 22LH2000.
    Pozdr. - J.

  • 23. Data: 2009-10-13 06:55:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 12.10.09 12:52, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ano właśnie.
    > Czyli niektórzy stracą odbiór analogowy już za rok.

    Gdzies mi sie obilo o uszy, ze z wylaczeniem chca przeczekac Euro2012...

    --
    Pete

  • 24. Data: 2009-10-15 08:36:30
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Nie sądzę.
    > Bo to że dostaniesz mpeg-4 to jeszcze za mało.
    > Z kablówki dostaniesz zapewne sygnał dvb-c a ten tv ma tuner dvb-t, więc
    > nic z tym nie zrobisz.

    Czemu uważasz, że ten telewizor nie odbiera sygnału DVB-C?

    Chyba większość współczesnych telewizorów poza DVB-T ma DVB-C chociaż
    zbyt głośno nikt o tym nie pisze ale tego nie jestem do końca pewien. W
    każdym bądź razie w instrukcji obsługi tego telewizora u mego kolegi jest:

    Kliknij poniższy link (skan z instrukcji obsługi)

    http://img389.imageshack.us/img389/8241/lg19lh2000.j
    pg

    Czy on faktycznie odbiera to DVB-C czy nie tego nie wiem bo kolega ma
    analogową kablówkę.

  • 25. Data: 2009-10-15 08:46:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Czemu uważasz, że ten telewizor nie odbiera sygnału DVB-C?

    A czemu miałbym uważać inaczej?

    > Chyba większość współczesnych telewizorów poza DVB-T ma DVB-C

    Pierwsze słyszę.
    Jakaś podpórka?
    Bo to że jedna sztuka tak ma nie znaczy dokładnie nic.

  • 26. Data: 2009-10-15 09:13:02
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Bo to że jedna sztuka tak ma nie znaczy dokładnie nic.

    Autor chyba pytał o LG 19LH2000 To taki sam jak u mego kolegi. Nie wiem
    czy wszystkie odbiorniki LG typu 19LH2000 mają DVB-C czy może tylko
    jedną sztukę wyposażyli w DVB-C specjalnie na życzenie mego kolegi :-D

  • 27. Data: 2009-10-15 09:15:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Autor chyba pytał o LG 19LH2000

    Ty pisałeś o wszystkich tv.
    Chyba że w sformułowaniu: "Chyba większość współczesnych telewizorów poza
    DVB-T ma DVB-C", jest jakiś inny ukryty sens, którego nie potrafię się
    domyśleć.

  • 28. Data: 2009-10-15 09:17:49
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Gienek pisze:

    > Ciekawe który ze współcześnie produkowanych odbiorników posiada MPEG4 i
    > nie może odbierać DVB-C. Na pewno takie znajdą się ale dobrze byłoby
    > wiedzieć które, żeby uniknąć ich kupna.

    Zapomniales o zewnetrzynym tunerze z DVB-C - sprzęcie ktory
    daje/dzierzawi/sprzedaje dostawca sygnalu. W odbiorniku takie cos jest
    zbedne.

  • 29. Data: 2009-10-15 09:33:54
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Bo?

    Bo gdzies trzeba wetknac karte dostepu.

    > Dużo lepiej byłoby aby taki tuner mieć w tv.

    Oczywiscie, ale dostawcy lubia parowac dekodery z kartami

  • 30. Data: 2009-10-15 09:50:14
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Ty pisałeś o wszystkich tv.
    > Chyba że w sformułowaniu: "Chyba większość współczesnych telewizorów
    > poza DVB-T ma DVB-C", jest jakiś inny ukryty sens, którego nie potrafię
    > się domyśleć.

    Obawiam się, że z twoim pojmowaniem wypowiedzi jest coś nie tak skoro
    według ciebie "chyba większość" oznacza wszystkie odbiorniki TV

    [rotfl]

    Na przykład odbiorniki Sony Bravia też potrafią odbierać DVB-C :-)

    O to fragment instrukcji obsługi od mego staruszka już wycofanego ze
    sprzedaży Sony Bravia KDL-32W4210

    http://img517.imageshack.us/img517/8725/sony32w4210.
    jpg