  • 111. Data: 2010-06-14 19:46:03
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 14.06.2010 21:27, Cavallino pisze:

    > Słowo-klucz: "każdy splitter".

    a każdy dekoder cyfry działa dobrze?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 112. Data: 2010-06-14 20:41:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a każdy dekoder cyfry działa dobrze?

    W sensie że umie zdekodować sygnał - to tak.

  • 113. Data: 2010-06-15 07:13:07
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    wiadomości news:hv5i4n$gr3$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Nie.
    > Bo on ma działać jak się sprzęt zmieni.
    > Jeśli nie ma takiej pewności, to jest g... a nie rozwiązanie.

    > No to producent splittera nie może wymagać ode mnie żebym zapłacił mu
    > jakieś pieniądze.
    Ale Ty dziwny jestes :))) Przecież nie ma obowiązku posiadania splitera,
    zawsze możesz wziąść multirooma i dymać co pare godzin po aktualizacje z
    karta albo drugi abonament.

  • 114. Data: 2010-06-15 07:17:03
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A co mnie to obchodzi?
    > Skoro działa z kartą Cyfry to ma działać i ze splitterem.
    > A jak nie działa - to ja mam gdzieś takie splittery.

    A wiesz, że klient multirooma z takim tunerem też może nie działać?

  • 115. Data: 2010-06-15 07:25:01
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie.
    > Bo on ma działać jak się sprzęt zmieni.
    > Jeśli nie ma takiej pewności, to jest g... a nie rozwiązanie.

    Hmm, to multiroom to też gówno nie rozwiązanie, też nie masz pewności czy
    zadziała po zmianie sprzętu.

  • 116. Data: 2010-06-15 07:52:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale Ty dziwny jestes :))) Przecież nie ma obowiązku posiadania splitera,

    Nie ma też obowiązku uznawania takiego kulawego rozwiązania za ósmy cud
    świata, do czego mnie zmuszasz.

    > zawsze możesz wziąść multirooma i dymać co pare godzin po aktualizacje z
    > karta

    Dokładnie.
    Z dwojga złego to lepsze rozwiązanie, oczywiście gdy jest za darmo, niż
    ryzyko finansowej wtopy.
    Córce nie sprawia problemów przejście się raz na tydzień po kilkunastu
    schodach.

  • 117. Data: 2010-06-15 07:54:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A wiesz, że klient multirooma z takim tunerem też może nie działać?

    Nie wiem.
    Nie spotkałem się na szczęście z tego typu problemem.
    Klient multirooma działa mi nawet z czytnikiem phoenix.

  • 118. Data: 2010-06-15 07:56:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Hmm, to multiroom to też gówno nie rozwiązanie, też nie masz pewności czy
    > zadziała po zmianie sprzętu.

    Ale to już nie będzie mój problem, tylko Cyfry, skoro będą sprzedawali
    tunery, które nie działają z ich własnym rozwiązaniem, to będą musieli coś z
    tym zrobić.
    A jak nie zrobią, to chętnię rozwiążę umowę z ich winy. ;-)

    Zresztą zmieniasz temat, ja nie twierdzę że multiroom to choćby dobre
    rozwiązanie.
    Nie zapłaciłbym za nie, podobnie jak nie zapłaciłbym za splitter.

  • 119. Data: 2010-06-15 08:03:43
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie wiem.
    > Nie spotkałem się na szczęście z tego typu problemem.

    Ja też się nie spotkałem żeby spliter nie działał z jakimś tunerem.

    > Klient multirooma działa mi nawet z czytnikiem phoenix.

    :))))) A czytnik phoenix to coś bardzo niezwykłego żeby miał nie działać?
    Szczególnie, że ma swoje zasilanie, a to ono jest głównym problemem w
    czytnikach tunerów.

  • 120. Data: 2010-06-15 08:06:42
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale to już nie będzie mój problem, tylko Cyfry, skoro będą sprzedawali
    > tunery, które nie działają z ich własnym rozwiązaniem, to będą musieli coś
    > z tym zrobić.

    Hmm, nie każdy chce być niewolnikiem tunera nadawcy, są lepsze rozwiążania.

    > A jak nie zrobią, to chętnię rozwiążę umowę z ich winy. ;-)
    >
    > Zresztą zmieniasz temat, ja nie twierdzę że multiroom to choćby dobre
    > rozwiązanie.

    Jest jakieś inne trzecie dające możliwość podziału karty?

    > Nie zapłaciłbym za nie, podobnie jak nie zapłaciłbym za splitter.

    Ale to Twój wybór, Ty widzisz problem tam gdzie go tak naprawdę nie ma.