  • 101. Data: 2010-06-14 14:59:12
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie, bo możesz wybrać ten który działa z całą gamą tunerów

    Ale czy na pewno z wszystkimi?

    >za wyższą cenę zamiast wariantu dla gołodupców.

    Co i tak nie zmienia prawdziwości Twoje stwierdzenia:

    "Tu nie ma co nie działać jak jest prawidłowo podpięte."

    W odpowiedzi na moje ogólne stwierdzenie o niepewności splitterów.

    Bo ani ja nie twierdziłem, że żaden splitter w żadnych warunkach nie ma
    prawa działać, ani Ty nie zastrzegłeś że mówisz o jakimś konkretnym
    splitterze w konkretnych warunkach.

  • 102. Data: 2010-06-14 15:03:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ten znowu swoje

    Nie, to Ty znowu usiłujesz zrozumieć co innego niż to o co pytam, a raczej
    po prostu udawać.
    A ja nie mam zamiaru w każdym poście powtarzać tego samego zastrzeżenia, że
    pytając o splitter do tunera Cyfry NIE MÓWIĘ o splitterach do np. conaxa.
    Więc albo raczysz to zapamiętać tak na stałe, albo dalsza dyskusja mija się
    z celem, bo takie Wasze szukanie dziury w całym do niczego nie doprowadzi.

    Zadam więc po raz ostatni pytanie-klucz - czy każdy splitter (sprzedawany
    jako przeznaczony do Cyfry) poradzi sobie z każdym tunerem (potrafiącym
    odbierać Cyfrę), w dowolnej konfiguracji (tzn. takiej w której dany tuner
    pracowałby z oryginalną kartą Cyfry bez problemów)?

  • 103. Data: 2010-06-14 15:22:09
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A Ty o usterkach mówiłeś?

    Jak coś działa/ło to nie może przestać 'bo tak'. Tak samo jak nie może w
    jednym tunerze działać, a w drugim takim samym nie działać.

    > Bo ja raczej o niedoróbkach, pewnie w sofcie.

    Podobno nie ma takiego softu którego nie dało by się napisać lepiej. Tyle,
    że dotyczy to jednakowo spliterów i tunerów. Problem nie zawsze musi być po
    stronie splitera. Czasami tkwi w samym czytniku, a sprawa jest czysto
    mechaniczna. /iso slot jest przekombinowany albo niestandardowy/

    > A bardziej o czymś co decyduje, że w jednym tunerze splitter działa, a w
    > innym nie.

    Wiesz co to moduł ASTON? Nawet one ewoluowały przez lata, a podobno standard
    to standard. Teraz wyobraź sobie, że producenci tunerów tych klepanych
    masowo i powstających z miesiąca na miesiąc umieszczają w swoich wynalazkach
    często nieautoryzowane i uniwersalne rozwiązania. Jaką masz pewność, że to
    co tam jest to 100% oryginału?

  • 104. Data: 2010-06-14 15:29:33
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    >
    > Bo ani ja nie twierdziłem, że żaden splitter w żadnych warunkach nie ma
    > prawa działać, ani Ty nie zastrzegłeś że mówisz o jakimś konkretnym

    Ale wniosek powinieneś dawno wyciągnąć bo jest prosty jak budowa cepa.
    Jeżeli zainstalujesz u siebie spliter odpowiedni dla Twojego sprzętu to
    będzie działał. I w tym momencie kropka.

    ALE nie wymagaj od tego splitera że przewidzi on jaki Ty tuner będziesz miał
    za dwa lata bo takich rzeczy nie przewidział nawet producent jedynego póki
    co modułu SECA jakim jest ASTON i po wprowadzeniu przez C+ oferty HD musiał
    wprowadzić nowe moduły na rynek. Możesz co najwyżej kupić wersje rozwojową
    splitera która w przypadku zmian da możliwość zaktualizowania softu.

  • 105. Data: 2010-06-14 15:32:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > wynalazkach często nieautoryzowane i uniwersalne rozwiązania. Jaką masz
    > pewność, że to co tam jest to 100% oryginału?

    A co mnie to obchodzi?
    Skoro działa z kartą Cyfry to ma działać i ze splitterem.
    A jak nie działa - to ja mam gdzieś takie splittery.

  • 106. Data: 2010-06-14 15:33:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale wniosek powinieneś dawno wyciągnąć bo jest prosty jak budowa cepa.
    > Jeżeli zainstalujesz u siebie spliter odpowiedni dla Twojego sprzętu to
    > będzie działał. I w tym momencie kropka.

    Nie.
    Bo on ma działać jak się sprzęt zmieni.
    Jeśli nie ma takiej pewności, to jest g... a nie rozwiązanie.

    > ALE nie wymagaj od tego splitera że przewidzi on jaki Ty tuner będziesz
    > miał za dwa lata

    No to producent splittera nie może wymagać ode mnie żebym zapłacił mu jakieś
    pieniądze.

  • 107. Data: 2010-06-14 19:05:19
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 14.06.2010 17:03, Cavallino pisze:
> [...]
    > (potrafiącym odbierać Cyfrę), w dowolnej konfiguracji (tzn. takiej w
    > której dany tuner pracowałby z oryginalną kartą Cyfry bez problemów)?

    poraz drugi tak. np. clone+

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 108. Data: 2010-06-14 19:16:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 14.06.2010 17:33, Cavallino pisze:
    > jakieś pieniądze.

    jakie pieniądze? wszystkie co do testów jest za darmo

  • 109. Data: 2010-06-14 19:27:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > poraz drugi tak. np. clone+

    Słowo-klucz: "każdy splitter".

  • 110. Data: 2010-06-14 19:29:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jakie pieniądze?

    Za splitter.
    Ja jestem użytkownikiem a nie testerem, więc jeśli miałbym kupić splitter,
    to TYLKO jeśli będę miał pewność że za rok nie będę go musiał wyrzucić.
    Oczywiście pomijając jakąś woltę ze strony Cyfry która spowoduje
    zablokowanie tej możliwości.