  • 1. Data: 2011-12-20 20:22:28
    Temat: Telefon z klawiaturą i dobrą baterią,,, pomoc w wyborze
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Witam
    Poszukuje telefonu do 300-350zł (ewentualnie używka).
    Co musi mieć:
    -przyzwoitą baterie - min 3dni
    -klawiature standardową, żadny dotykowiec czy qwerty.
    -niewielkie gabaryty i w miare nowoczesny wyglad
    -BT. aparat
    -raczej Nokia ze wzgledu na przywiązanie do jako takiej marki
    Co może mieć:
    -system operacyjny, jest mi to obojetne
    -podobnie gps,wifi i inne gadzety
    Prosze o pomoc.
    Poprzedni telefon to n5310 i bylem super zadowolony.

  • 2. Data: 2011-12-20 21:13:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 12:22:28 -0800 (PST), BearBag napisał(a):

> [...]
    > -BT. aparat
    > -raczej Nokia ze wzgledu na przywiązanie do jako takiej marki

    Nokia 3109 classic. Albo 3110, ma dodatkowo aparat foto i radio (i jedno i
    drugie ch...e).
    Zaleta jest zwykłe złącze mini USB, więc wszędzie podłączysz.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 3. Data: 2011-12-20 21:30:15
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik BearBag napisał:
> [...]
    > -podobnie gps,wifi i inne gadzety
    > Prosze o pomoc.
    > Poprzedni telefon to n5310 i bylem super zadowolony.

    e51, e52

  • 4. Data: 2011-12-21 10:57:15
    Od: Tomasz Tybusz <t...@g...com>

    W dniu 2011-12-20 21:22, BearBag pisze:
> [...]
    > -podobnie gps,wifi i inne gadzety
    > Prosze o pomoc.
    > Poprzedni telefon to n5310 i bylem super zadowolony.
    Samsung GT-E2370
    Bateria starcza na około miesiąc, to nie pomyłka, sam używam, także
    formowanie tej baterii to zadanie na przynajmniej kwartał ;)
    Ma kamerkę, co prawda kiepską ale ma, BT, dodatkowo slot na kartę
    pamięci i odtwarzacz MP3, ale to tylko bajer i sam nie używam.
    Zapomnisz, gdzie ostatni raz zostawiłeś ładowarkę :)

  • 5. Data: 2011-12-22 07:22:49
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Samsung GT-E2370

    ojciec ją ma, kilka razy była w serwisie, zawsze ten sam powód:
    rozmówca słyszy pogłos, odbicie swoich słów. Po naprawie jest ok przez
    kilka tygodni i znowu to samo. Potem doczytałem że prawie każdy
    egzemplarz to ma. Niestety gwarancja mu sie skonczyła a telefon psuje
    sie coraz gorzej.

    Nokia 3110 to byłby raczej krok wstecz w stosunku do 5310 a E52 to
    najbardziej nieudany telefon z serii E (sam nie używałem ale czytałem
    opinie na mgsm), podobno niekonczące sie zwiechy i awarie.

  • 6. Data: 2011-12-22 09:35:24
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik BearBag napisał:
    > E52 to
    > najbardziej nieudany telefon z serii E (sam nie używałem ale czytałem
    > opinie na mgsm), podobno niekonczące sie zwiechy i awarie.

    Co - jako juz ponad roczny uzytkownik 2 egzemplarzy e52 - moge zdementowac.

    Zwiechy... byla moze jedna, z awarii odnotowalem wyrwanie jednego
    klawisza na klawiaturce (tego wystajacego) jak upychalem na sile telefon
    w ciasne spodnie.

    Moze mam szczescie, ze moje 2 egzemplarze nie sprawiaja klopotow...