  • 11. Data: 2010-07-17 15:25:28
    Temat: Re: Telefon DualSIM
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    J.F. nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Samsung jakos zrobil.

    Dobra, mówie o sprzęcie z normalnym SO a nie zamknietym czymś, na co nie ma
    żadnych aplikacji.

    > Poza tym nie wiem jak na swiecie, ale u nas jakby sie skonczyly czasy
    > sprzetu dla operatorow ..

    "Jakby" to własciwe słowo.
    Przem

  • 12. Data: 2010-07-17 15:44:25
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Darek " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ja nic nie polece, tylko odradze. Kupilem niedawno MyPhone 2050 (cena ok.
    > 220
    > zl), i okazalo sie, ze ten telefon praktycznie nie nadaje sie do uzytku ze
    > wzgledu na bardzo kiepska slyszalnosc, slychac jakies trzaski, glos
    > rozmowcy
    > jakby dzwonil z zaswiatow.

    Jakbym czytał o swoim samsungu C5212.

  • 13. Data: 2010-07-17 16:05:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Jul 2010 16:18:27 +0100, Waldek Godel wrote:
    >Z Androidem?
    >A te co zrobił - są u operatorów?

    Ale jakos dostarczanie sprzetu do operatorow nie przeszkadza mu
    wypuscic model dwusimowy.

    >Serio? Serio? Ale masz jakieś wsparcie?

    cenniki ofert operatorow. Porownywalem co prawda tylko te nizsze ..
    ale doslownie nie oplaca sie brac z telefonem.

    A oferta w MM czy Saturnie coraz wieksza.

    J.

  • 14. Data: 2010-07-17 16:18:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 17 Jul 2010 18:05:55 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale jakos dostarczanie sprzetu do operatorow nie przeszkadza mu
    > wypuscic model dwusimowy.

    Bo są tak dużą firmą, że mogą sobie pozwolić na "w razie gdy się straci"
    I mimo to, dwusimowe są tylko trzy taniutkie modele wykastrowane w zasadzie
    z każdej funkcji.
    Na zachodzie Europy telefony tej klasy są w promocjach z prepaidami poniżej
    100 zł (wersje jednosimowe oczywiście)

    To samo dotyczy Nokii - będą dwa modele, ale taniutkie, czyli takie, które
    się sprzedadzą w marketach.

    > cenniki ofert operatorow. Porownywalem co prawda tylko te nizsze ..
    > ale doslownie nie oplaca sie brac z telefonem.

    i fakt, że tobie się nie opłaca brać ma być dowodem że już rynek się
    zmienia? Uwielbiam podejście małego Kazia.. do czegokolwiek.

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 15. Data: 2010-07-17 16:58:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Zapomnij.
    > HTC miało w planach, ale nacisk operatorów zrobił swoje i sie wycofali.
    > Żadna firma pchająca sprzęt do operatorów tego nie zrobi.

    o co chodzi?
    co w tym całym androidzie jest złego dla operatorów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 16. Data: 2010-07-17 16:58:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@n...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > haha, a mowilem zebys kupil lg gt540, nie za drogie, to teraz musisz
    > drugi telefon kupowac :)
    > Chyba ze pomylilem CIe z kims innym

    :)
    kupiłem N52 i jestem mocno rozczarowany.

    Ale niewatpliwie dualsim to taka kapryso-zachcianka :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 17. Data: 2010-07-17 17:03:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 17 Jul 2010 16:58:00 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > o co chodzi?
    > co w tym całym androidzie jest złego dla operatorów?

    bosz....

    "narazie wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 18. Data: 2010-07-17 18:58:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...info napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > bosz....

    ok, zablysnałes.
    dzieki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 19. Data: 2010-07-18 13:54:12
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Budzik" napisał:

    > Na allegro pełno róznych dziwnych telefonów dual sim za 300-400zł.
    > testował ktos?
    > Moze ktos cos polecic, co działa bezproblemowo i nie zepsuje sie przy
    > pierwszym upadku telefonu?

    Kupiłem kiedyś chińszczyznę, zwaną Trak cp110 (~100zł w saturnie), ponieważ
    potrzebny był telefon (telefon, nie all-in-one) z dualsimem. Działa do
    dzisiaj - wtedy gdy jest potrzebny, upadł kilka razy - ale byly to upadki,
    nie celowe testy "co się stanie, gdy spadnie z trzeciego piętra". DualSIM
    działa, rozmówcę słychać, mnie też, dzwonki są koszmarne więc wsadziłem
    jakieś microSD i wgrałem własne - tyle.

  • 20. Data: 2010-07-18 17:33:32
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Budzik nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > o co chodzi?
    > co w tym całym androidzie jest złego dla operatorów?

    Nie w androidzie a w telefonie z dwiema kartami.
    Przem