  • Data: 2011-03-10 11:40:28
    Temat: Telefon Bluetooth
    Od: Jasko Bartnik <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Szukam i znaleźć nie mogę... chyba słów kluczowych mi brakuje do
    Googli. Poszukuję "telefonu" na bluetooth... tzn. słuchawki bluetooth
    w kształcie telefonu. Nie każdemu chce się wyjmować z kieszeni, czy
    plecaka smartfona albo tabletofon i gadać przez takie wielkie
    urządzenie... a mi nie przypadł też szczególnie do gustu system z
    wtykanym w ucho ustrojstwem z guzikiem. Widział ktoś kiedyś słuchawkę
    bluetooth w kształcie telefonu? A może pozostaje mi kupienie takie
    tradycyjnej i wetknięcie w moją nokię 3100, po podpięciu kabelkami?

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Bartnik