  • 1. Data: 2010-11-21 10:29:35
    Temat: Taniec z gwazdami - rzygac sie chce...
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Po co to jeszcze na antenie trzymaj?
    Ktos to wogole oglada?!
    Teksty tych starych ramoli juz sa tak wyswiechtane, ze moglbym dla nich
    dubbing robic . Nie dziwie sie Pawlowicz, ze na radna kandyduje - ma juz
    wprawe do wciskania kitu zdobyta w tym programie.

    Nie, nie - nie ogladam tego gowna, ale juz same reklamy tej zenady w czasie
    trwania innych programow mnie irytuja!

    --
    Picasso

  • 2. Data: 2010-11-21 11:08:27
    Temat: Re: Taniec z gwazdami - rzygac sie chce...
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-21 11:29, P_ablo pisze:
> [...]
    >
    > Nie, nie - nie ogladam tego gowna, ale juz same reklamy tej zenady w
    > czasie trwania innych programow mnie irytuja!

    Jak na osobę nie oglądającą masz dość sporo wiedzy na temat programu ....

    Jak nie oglądasz to czemu tak cię meczy ? myślałeś że zaproszą, olali i
    w kompleksy wpadłeś ?

  • 3. Data: 2010-11-21 11:43:11
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak na osobę nie oglądającą masz dość sporo wiedzy na temat programu ....

    Wystarczy kiedy zona przelatuje po programach i w spotach reklamowych... juz
    w pierwszej edycji - ktora namietnie ogladala - powtarzali sie i byli słodcy
    do bolu!

    > Jak nie oglądasz to czemu tak cię meczy ?

    A gdzie napisalem, ze mnie meczy?

    >myślałeś że zaproszą, olali i w kompleksy wpadłeś ?

    Po co mi trzeci prosiak?

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2010-11-21 16:32:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    P_ablo wrote:
    > Po co to jeszcze na antenie trzymaj?
    Dla ciebie...

    > Ktos to wogole oglada?!

    ty oglądasz :)

> [...]
    >
    > Nie, nie - nie ogladam tego gowna, ale juz same reklamy tej zenady w
    > czasie trwania innych programow mnie irytuja!

    gdzie masz reklamy tego gówna?

    ja żadnej nie widziałem.

  • 5. Data: 2010-11-21 16:34:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    P_ablo wrote:
    > Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczy kiedy zona przelatuje po programach i w spotach
    > reklamowych... juz w pierwszej edycji - ktora namietnie ogladala -
    > powtarzali sie i byli słodcy do bolu!

    zmień żonę...

    moja żadnego gówna w TV nie ogląda :)

    ja zaś nie oglądam sportu :) więc ona też nie ma na co marudzić.

  • 6. Data: 2010-11-21 18:19:55
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    P_ablo wrote:

> [...]
    > Nie, nie - nie ogladam tego gowna, ale juz same reklamy tej
    > zenady w czasie trwania innych programow mnie irytuja!

    Jak oglądasz to zmień kanał, jak nie oglądasz, to
    czemu się irytujesz skoro (podobno) nie oglądsz ?

    Trzymają na antenie bo ma oglądalność - i dziwnie
    przypuszczam że będzie nieługo kolejna edycja.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 7. Data: 2010-11-21 22:17:35
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > zmień żonę...
    > moja żadnego gówna w TV nie ogląda :)

    Ja nigdzie Mormonki ani Amiszki znalezc nie moglem...

    > ja zaś nie oglądam sportu :) więc ona też nie ma na co marudzić.

    Bo sport obserwuje sie samemu uprawiajac, ogladanie z piwskiem sportow w tv
    jest dla frajerow :P

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2010-11-21 22:22:45
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > ty oglądasz :)

    Chyba moja druga jazn... wpierdol musze sobie spuscic!

    > gdzie masz reklamy tego gówna?
    > ja żadnej nie widziałem.

    Niestety ogladam ta gowniana tv jaka jest tvn, a tam na koncu przerw na
    reklamy (a raczej na poczatku przerwy na program) sa spoty o tym gownie...

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-11-21 22:22:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    P_ablo wrote:

    > Ja nigdzie Mormonki ani Amiszki znalezc nie moglem...

    wystarczy kogoś inteligentnego.

    > Bo sport obserwuje sie samemu uprawiajac, ogladanie z piwskiem
    > sportow w tv jest dla frajerow :P

    dokładnie...

  • 10. Data: 2010-11-21 22:25:02
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:icbnsk$vq8$1@news.onet.pl...

    > Jak oglądasz to zmień kanał, jak nie oglądasz, to
    > czemu się irytujesz skoro (podobno) nie oglądsz ?

    ... dupa

    > Trzymają na antenie bo ma oglądalność - i dziwnie
    > przypuszczam że będzie nieługo kolejna edycja.

    Znaczy sie elektorat PIS oglada teraz tvn i bedzie tego wiecej ?

    --
    Picasso