  • 21. Data: 2010-11-23 10:38:05
    Temat: Re: Taniec z gwazdami - rzygac sie chce...
    Od: "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly>

    Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:icd4ev$lsd$1@news.onet.pl...

    > Skąd Ci przyszło do głowy, że wszystkie pozycje programowe w każdym kanale
    > tv muszą odpowiadać Twoim gustom?

    Nie chodzi tylko o to, ze cos mi sie nie podoba.
    Chodzi tez o poziom tego programu - to nie po TVNowsku. W zasadzie nie ma
    sie co dziwic, ze tak to teraz wyglada, bo w koncu ile mozna wymyslic
    tekstow na pochwalenie tych wygibasow ? Zarty prowadzacych to juz osobna
    sprawa, te byly podle i wymuszone od samego poczatu a niektore zachowania
    Skrzyneckiej sa zenujace! No ale do jej niesubtelnych wyskokow mozna bylo
    juz dawno sie przyzwyczaic - mi jakos nie lezy kiedy kobieta opowiada
    seksistowskie kawaly wprost spod budki z piwem.

    --
    Picasso

  • 22. Data: 2010-11-23 17:30:46
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Heraklit" napisał w wiadomości

    > nie masz żadnego hobby, zainteresowania? To chociaż poczytaj książkę,
    > jak nie wiesz co robić...

    Mam hobby. A nawet totalny nałóg. Czytanie książek. Niestety TEŻ w tym
    pokoju. No chyba, że chorą teściową wyrzucę z jej pokoju. Jakieś inne
    kretyńskie rady?
    Może zbieranie puszek? Przy śmietnikach z reguły nie ma telewizorów.

  • 23. Data: 2010-11-23 17:31:26
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości

    > zmień żonę...

    Nie ma bata. Jesteś z PISu. Oni też pieprzą bez sensu.

  • 24. Data: 2010-11-23 21:21:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ajgor wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości

    > Nie ma bata. Jesteś z PISu. Oni też pieprzą bez sensu.

    a ty z jesteś sadomasochistą :)

  • 25. Data: 2010-11-24 09:24:43
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 23 listopad (wtorek), gdy o godzinie 18:30 *Ajgor*
    naskrobał(a):

    rób co chcesz, to twoje piekiełko.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-11-24 10:23:12

  • 26. Data: 2010-11-24 14:38:40
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > rób co chcesz, to twoje piekiełko.

    I tu się zgadzam w całej rozciągłości.
    W końcu chyba pogonię żonę sprzed telewizora i sobie włączę, co ja będę
    chciał.
    Bo ja się żony wcale nie boję. Tylko jak jej (cholera) o tym powiedzieć?? :D

  • 27. Data: 2010-11-24 14:39:15
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > a ty z jesteś sadomasochistą :)

    Nie mam wyboru :)

  • 28. Data: 2010-11-24 19:56:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ajgor wrote:
> [...]
    > będę chciał.
    > Bo ja się żony wcale nie boję. Tylko jak jej (cholera) o tym

    listem poelconym... ;-)