  • 21. Data: 2014-02-08 13:05:53
    Temat: Re: Tanie telefony w realu...
    Od: Trybun <C...@j...com>

    > "Trybun" 52f4bb12$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > Kup Monstera i przekonaj się.
    >
    > Widziałem kilka urządzeń Omegi i mam Monstera.
    >
    > Gdyby mnie wyjazd do Gołdapi nie naciskał, nie
    > kupiłbym Monstera.

    Teraz to już za późno, ale wg specyfikacji czy opinii (nie, nie tylko w
    Opineo) użytkowników telefon jak najbardziej wart zainteresowania.

    I taka uwaga na marginesie, myślę że w moim stylu użytkowania Bestia
    sprawowałaby sie całkiem dobrze, ot choćby w prędkości zużywania zasobów
    baterii. Np. zupełnie nie rozumiem dlaczego ty masz ciągle włączony
    moduł wi-fi, skoro jest również włączona karta Aero2?

  • 22. Data: 2014-02-08 13:08:44
    Od: Trybun <C...@j...com>

    > "Trybun" 52f4bb77$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > Ja wziąłem tych bonów całe masy -- i jedynym
    > problemem było jedno opóźnienie w ich wydaniu.

    Mnie nawet w "Cyfrze+" zrobili w konia. Podpisywałem umowę w momencie
    promocji - "każdy podpisujący umowę dostaje nagrodę rzeczową", były to
    auta, sprzęt AGD, wycieczki na trpikalne wyspy, do Disneylandu itd.
    Czekam miesiąc - a tu nic, żadnego odzewu. W końcu łapię za telefon i
    dzwonię do BOKu Cyfry, podaje nazwisko i nr abonenta i pytam jaką
    nagrodę mi przyznano... facet mówi że nic, nic mi się nie należy...
    Pytam się czy to żart, czy cud jakiś, bo stało się coś co nie ma prawa
    zaistnieć, a on się rozłącza, dzwonię ponownie, i sytuacja się powtarza.
    Trzy razy mnie spławili w ten sposób. Dodam jeszcze że wtedy rozmowa
    kosztowała około 3 zł za minutę i nie było naliczania sekundowego. A za
    samym połączeniem z konsultantem trzeba było czekać 6-7 minut.
    Oczywiście nie jest to jedyny przypadek gdy mnie oszukano w podobny
    sposób. Tak że teraz jak słyszę o jakichś bonach promocyjnych to
    oszustowi który to robi najchętniej dałbym w mordę.

  • 23. Data: 2014-02-08 13:11:49
    Od: Trybun <C...@j...com>

    > "Trybun" 52f4ba1d$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > Gorszych niż Monsterowe nie widziałem nigdy i nigdzie.
    >
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=3945350345
    > Telefon Smartfon OVERMAX VERTIS FAMY DUAL SIM GPS

    E tam, trafiłeś pewnie na jakiś wadliwy egzemplarz i tyle.

  • 24. Data: 2014-02-08 13:11:55
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-08 11:50, Uncle Pete pisze:

    > 320 x 480
    >
    > Rozumiem, że jest tani, ale powinno także dawać z niego się korzystać.
    >
    > Piotr

    I da się, przy takiej wielkości wyświetlacza rozdzielczość jest w sam raz.

  • 25. Data: 2014-02-08 14:09:39
    Od: Mario <m...@...pl>

    > "Trybun" 52f4ba1d$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > Gorszych niż Monsterowe nie widziałem nigdy i nigdzie.
    >
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=3945350345
    > Telefon Smartfon OVERMAX VERTIS FAMY DUAL SIM GPS

    Przecież miało być 4,5 cala.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 26. Data: 2014-02-08 20:45:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 5 Feb 2014 20:00:20 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >A gówniane Monstery -- kto je?

    Ci co je kupują.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2014-02-08 20:47:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 7 Feb 2014 02:41:20 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Dowolnych w realu i chyba w sklepach z sieci -- jysk itp.

    A od kiedy real i jysk to jedna sieć?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2014-02-09 00:04:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52f61d9c$0$2379$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > zużywania zasobów baterii. Np. zupełnie nie rozumiem dlaczego ty masz ciągle
    włączony moduł wi-fi, skoro jest również włączona

    A co Ty w ogóle rozumiesz? WiFi mam wyłączone -- telefon jeszcze
    nie parzy w palce, ale niewiele brakuje do tego, aby parzył. Nic
    w tle nie pracuje przypadkiem...

    Poczekaj ze 2 miesiące -- kupisz to za stówę w luksusowym sklepie. ;)
    I wówczas sprawdzisz, jak szybko zużywa się monstrualna bateria.

    Nie zapomnij o tym, aby przyłożyć go sobie do ucha (wtulić w ucho)
    i odebrać wtedy SMS. A gdy już rozwalisz ucho -- nie zwlekaj
    z kroplówkami -- bo każdy dzień jest ważny. :)

    Polak zawsze równie głupi -- i przed szkodą, i po szkodzie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2014-02-09 00:05:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerzu" v...@4...com

    > Ci co je kupują.

    Ci, którzy uważają, że to dobre telefony.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2014-02-09 00:11:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52f4bb77$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > Z bonami zawsze jest problem, tak że więc lepiej nie brać na poważnie promocji
    nagradzanych bonami.

    Zero problemów, ale mleko z rabatem dostałem tylko połowicznie.
    Wziąłem 36 litrów, ale rabat policzyli tylko za 18 litrów.
    Bon wydrukowali w kasie i dali razem z parogono-slipkiem.

    Miałem wyjątkowo dziwny dzień karciany -- najpierw kartę zgubiłem
    w realu, a później nie mogłem znaleźć po wpłacie we wpłatomacie.
    W realu karta trafiła od razu do ochrony, która poprosiła mnie
    o dowód osobisty i autograf, a po wpłacie wpłatomatowej kartę
    znalazłem w kieszeni...

    Rzadko gubię dwie karty jednego dnia. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'