    From: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
    Date: Sat, 4 Dec 2010 03:15:55 +0000 (UTC)

    witam,

    Tak mi chodziło po głowie bardzo tanie auto w eksploatacji
    bo potrzebowałem takiego żeby ktoś tam tym od czasu do czasu
    gdzieś podjechał.

    lista była: lanos, hyundai accent, punto1, astra1

    ale... oczywiście czasu brakło nic nie kupiłem.

    i... :) mam wolny weekend, może z 0.3 dani w tygodniu
    i mi chodzi po głowie coś podobnego.

    Daewoo Leganza 2.0+gaz automat - czy to tanie w naprawie jest ?
    lub czy jest duża szansa ze 20kkm zrobi bez awarii (po 20kkm
    sprzedam, zostawię oddam lub rozbiję ale to już nie będzie miało znaczenia).

    palić będzie odrobinę więcej niż lanos, ale chyba niewiele.

    a auto ma 4 **** czyli przyłożyć w coś już można (a automat po to
    żeby skrzyni nie rozwalić po 3000km od niewciskania sprzęgła).

    pozdrawiam.