  • 31. Data: 2022-02-21 17:49:30
    Temat: Re: Tańczący kursor myszy
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.02.2022 o 15:19, Dominik 'Rathann' Mierzejewski pisze:
    > Date: Sun, 20 Feb 2022 20:10:58
    > From: trybun

    > Sąsiad postawił nowy router/access point albo zmienił kanał na
    > istniejącym, ewentualnie pojawiło się jakieś nowe urządzenie Bluetooth
    > albo inne a paśmie 2.4GHz i zaczęło zakłócać.
    >
    > Kolejna możliwość: jeśli Twój odbiornik jest wpięty w port USB 3.x, to
    > podpiąłeś jakieś nowe urządzenie w port obok.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Dominik

    Nie, nic z tych rzeczy. Mysz na kablu i touchpad także generowały tą
    niestabilność kursora. Ponadto jest to stary laptop, nie ma portów USB 3xx.

  • 32. Data: 2022-02-21 17:49:55
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.02.2022 o 12:35, Uncle Pete pisze:

    > Po przeczytaniu wątku podejrzewam, że może być jednak coś nie tak z
    > touchpadem, który wprowadza zakłócenia. Albo go odłącz jakoś (nawet
    > sprzętowo), albo spróbuj wyczyścić - mnie czyszczenie pomagało w
    > przypadku szalejących touchpadów w malutkich chińskich klawiaturkach
    > bezprzewodowych, takiego rodzaju:
    >
    > https://allegro.pl/oferta/mini-klawiatura-bezprzewod
    owa-led-bt-pc-smart-tv-11193298034

    Pewnie to jakiś problem złożony, bo gdyby chodziło tylko o touchpad to
    sytuacji nie naprawiłoby użycie białej podkładki pod mysz. Natomiast
    gdyby chodziło tylko o mysz to jej odłączenie powinno uspokoić kursor..

  • 33. Data: 2022-02-21 17:50:31
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > To zjawisko wskazuje jednoznacznie na usterkę programową. Zapytałbym:
    > zawsze na jakiejś ikonie, zawsze na każdej ikonie, jeśli nie to na
    > której i jak często. No i jaki OS?

    Ale biała kartka jako podkładka pomogła!  No nie wiem, teraz nie
    sprawdzę czy kursor odskakuje tylko od ikon bo laptop jest zajęty przez
    innego domownika. Ale chyba nie tędy droga bo jak pamietam to kursor
    nawet pozostawiony w bezruchu potrafił zatańczyć.  OS to Win 10 Home.

  • 34. Data: 2022-02-21 18:59:19
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 21 Feb 2022 17:48:25 +0100
    doszła do mnie wiadomość <sv0foq$fu3$1@gioia.aioe.org>
    od trybun <M...@j...cb> :

    >Zwykła kartka.

    Czasami zaleca się nadrukowanie na tej kartce kratownicy z cienkich
    linii. Czy to pomaga, to nie wiem, mam taką mysz z "migotaniem
    telekinetycznym"((C) prof. Jan Pająk, Totalizm*) ale nic jej nie pomaga,
    wygląda na to, że dioda podświetlająca co pewien czas przestaje być
    stabilna lub wariuje światłoczuła matryca myszy, ale mogę się mylić,
    nie walczę z tym, bo ta mysz ma chyba jakieś 25 lat.

    * Pająkowi wariowała przechwycona przez ufonautów klawiatura, sam
    zmieniał się wpisywany przez profesora tekst na inny, oczywiście bez
    udziału profesora.
    Ufonauci chcieli go skompromitować, ale profesor zawsze wychodził
    obronną ręka.

    --
    Szwambuł Trantiputl
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur

  • 35. Data: 2022-02-21 19:02:55
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 21 Feb 2022 11:50:31 +0100
    doszła do mnie wiadomość <suvqrn$12it$1@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...wp.pl> :

    >Jak używasz bezprzewodowej to wyłącz w BIOSie przewodową.

    Myszy i klawiatur możesz mieć tyle, co portów USB plus dwie dodatkowe
    na porcie PS-2, nie powinny ze sobą interferować(pomijając syndrom
    migotania telekinematycznego).

  • 36. Data: 2022-02-21 20:27:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-21 o 17:49, trybun pisze:

    > A gdzie w BIOSie szukać rodzaju używanej myszy?

    Raczej nieużywanej :-)
    Jest tam opcja dot. mouse na PS2
    Przełącz na disabled.

    --
    animka

  • 37. Data: 2022-02-21 20:33:45
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-02-21 o 19:02, a...@p...com pisze:
> [...]
    >
    > Myszy i klawiatur możesz mieć tyle, co portów USB plus dwie dodatkowe
    > na porcie PS-2, nie powinny ze sobą interferować(pomijając syndrom

    Tak na wszeki wypadek wyłączyłam, bo mi bezprzewodowa się zacinała.

    --
    animka

  • 38. Data: 2022-02-21 22:32:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-02-21, trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
    > sytuacji nie naprawiłoby użycie białej podkładki pod mysz. Natomiast
    > gdyby chodziło tylko o mysz to jej odłączenie powinno uspokoić kursor..

    Zwiększa się zakres od lini bazowej i wskazania zasyfionego touchpada
    giną w połączeniu ze zdrowym "sygnałem" z myszy.

    --
    Marcin

  • 39. Data: 2022-02-22 08:51:34
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.02.2022 o 18:59, a...@p...com pisze:
> [...]
    > udziału profesora.
    > Ufonauci chcieli go skompromitować, ale profesor zawsze wychodził

    Profesorzy, zwłaszcza w swoim mniemaniu, zawsze wychodzą obronna reką.

  • 40. Data: 2022-02-22 08:52:09
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.02.2022 o 20:27, Animka pisze:

    > Raczej nieużywanej :-)
    > Jest tam opcja dot. mouse na PS2
    > Przełącz na disabled.

    Z ciekawości chciałem zobaczyć reakcję, ale jakoś nie mogę znaleźć opcji
    włączania/wyłączania myszy. W jakiej konkretnie sekcji BIOSu mam jej
    szukać?