  • 1. Data: 2013-11-05 13:09:52
    Temat: Tam robią porządki
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ciekawostki
    /news/masowo-podpalaja-bramownice-na-autostradach,19
    63469

    Ile jeszcze podatków dowalić, aby określić granice wytrzymałości ludu.

    Przemeq

  • 2. Data: 2013-11-05 13:37:47
    Temat: Re: Tam robią porządki
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 13:09:52 UTC+1 użytkownik Przemeq napisał:
> [...]
    63469

    > Ile jeszcze podatków dowalić, aby określić granice wytrzymałości ludu.

    Masowo to by było jak by sześciu nie spalono.

  • 3. Data: 2013-11-05 15:36:49
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-05 13:09, Przemeq pisze:
> [...]
    63469

    > Ile jeszcze podatków dowalić, aby określić granice wytrzymałości ludu.

    No i słusznie. To się nazywa "manifestacja społecznego niezadowolenia".
    Myślę, że bardziej skuteczne byłoby spalenie PE.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-11-05 15:39:52
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    63469

    > Ile jeszcze podatków dowalić, aby określić granice wytrzymałości ludu.

    W takim razie musimy brać przykład z zachodu. :-)

  • 5. Data: 2013-11-05 15:45:21
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-05 15:39, z pisze:

    > W takim razie musimy brać przykład z zachodu. :-)

    Trzeba zainstalować Tor Browser Bundle

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-11-05 16:09:31
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-11-05 15:45, sqlwiel pisze:

    > Trzeba zainstalować Tor Browser Bundle

    A trzeba, trzeba. :-)

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 7. Data: 2013-11-05 16:33:12
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

> [...]
    63469

    > Ile jeszcze podatków dowalić, aby określić granice wytrzymałości ludu.

    Dziki kraj.

  • 8. Data: 2013-11-05 17:21:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-05 16:33, hisjusz pisze:
    > Dziki kraj.

    " w Europie odchodzi się od bramownic i zastępuje bezpośrednim systemem
    satelitarnym z odbiornikami GPS, wprowadza to olbrzymie oszczędności
    -(patrz koszt bramownic) uproszczenie systemu i minimalne różnice w
    cenie urządzeń, nie wspominając o ohydnie wyglądających i straszących
    samych bramownicach ale trzeba było komuś dać zarobić, ABY Żyło Się
    Lepiej !!!
    "
    To tak w temacie bezmyślnego kopiowania z zachodu.

  • 9. Data: 2013-11-05 17:41:51
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-05 17:21, z pisze:

> [...]
    > Lepiej !!!
    > "
    > To tak w temacie bezmyślnego kopiowania z zachodu.

    Na Zachodzie zarobili, to czemu nie mieliby zarobić i u nas?

    A powyższe może zaowocować zmniejszonym wymiarem kary za niszczenie
    bramownic, bo skoro i tak mamy przejść na satelity... ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 10. Data: 2013-11-05 17:41:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    z wrote:

> [...]
    > dać zarobić, ABY Żyło Się Lepiej !!!
    > "
    > To tak w temacie bezmyślnego kopiowania z zachodu.

    zabawne ejst że od początku sie zastanawiałem kto to wymyślił żeby robic tak
    przestarzały system, zamast modułów z zabudowanym GPSem i modemem GSM, który
    by co jakis czas wysyłał do centrali dane z przejazdu.

    Przy okazji można by było oferować usługe dodatkową lokalizacji pojazdów,
    dla właścicieli, czy zarządców.