  • 1. Data: 2015-10-29 16:50:25
    Temat: Taka sytuacja, z cyklu "co byś zrobił" ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Stereotypowy gówniarz w golfie z xenonami wpycha
    się na gazetę przede mnie z innego pasa, przed nami
    czerwone światła, ja staję a on wali po gazie
    i leci na małpę przez skrzyżowanie, powodując pisk
    hamulców ruszających na zielonym.
    Za bardzo nie pospieszył, bo zaraz za skrzyżowaniem
    jest zamknięty przejazd kolejowy i nasz bohater utyka
    w korku. Przejeżdżam pasem do prawoskrętu i w zasadzie
    mam go na wyciągnięcie ręki.
    Co byście zrobili w takiej sytuacji? Uprzedzając
    domysły, nie zrobiłem nic, poza spisaniem numerów.
    A może powinienem coś zrobić...

  • 2. Data: 2015-10-29 17:01:03
    Temat: Re: Taka sytuacja, z cyklu "co byś zrobił" ;)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Lisciasty pisze tak:

> [...]
    > mam go na wyciągnięcie ręki.
    > Co byście zrobili w takiej sytuacji? Uprzedzając
    > domysły, nie zrobiłem nic, poza spisaniem numerów.

    My byśmy sprawdzili czy nie ma rejestratora i za dwa miesiące wrzucili
    filmik na YouTuba :)

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 3. Data: 2015-10-29 17:34:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Napisz jeszcze jaki jest wybór broni.

  • 4. Data: 2015-10-29 17:58:05
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > mam go na wyciągnięcie ręki.
    > Co byście zrobili w takiej sytuacji? Uprzedzając
    > domysły, nie zrobiłem nic, poza spisaniem numerów.

    Nic bym nie zrobił. Pierdolnie sam za jakiś czas i będzie spokój.

  • 5. Data: 2015-10-29 18:58:26
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 29 października 2015 17:34:58 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Napisz jeszcze jaki jest wybór broni.

    Słaby, nawet nie mam kamery w samochodzie :>

    L.

  • 6. Data: 2015-10-30 09:29:17
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    nie wchodzic w interakcję z gównem bo się pobrudzisz.
    użyj rejestratora, wyślij płytkę z nagraniem wydzialu ruchu drogowego
    ew. na ich maila bo AFAIR zrobili specjalny adres wlasnie pod takie filmiki.