  • 11. Data: 2011-01-25 01:09:38
    Temat: Re: Tak się jeździ za wschodnią granicą...
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 24.1.2011, Vlad The Ripper napisał(a):

    > Nic dziwnego, że nie koncentruje się na jeździe skoro baba obok tak mu za
    > uchem trajkocze. Ciężko to wytrzymać nawet oglądając filmik. Poza tym nuuuda
    > panie :)

    Widzieliście resztę filmów tej pary?
    http://www.youtube.com/watch?v=nCRm1dLQc_A
    ROTFL
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 12. Data: 2011-01-25 01:52:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-25 01:09, Michal Lukasik pisze:

    > Widzieliście resztę filmów tej pary?
    > http://www.youtube.com/watch?v=nCRm1dLQc_A

    Próbowałem obejrzeć 3 filmiki tego "autora" , ale głos tej baby
    mi na nerw tak działa, że nie dźwigam ... ja piernicze, ona musi
    tak ciągle napierdalać ? 5 sekund bez jej jęku na filmie znaleźć
    trudno.

    6008

  • 13. Data: 2011-01-25 08:16:19
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Próbowałem obejrzeć 3 filmiki tego "autora" , ale głos tej baby mi na
    > nerw tak działa, że nie dźwigam ... ja piernicze, ona musi tak ciągle
    > napierdalać ? 5 sekund bez jej jęku na filmie znaleźć trudno.

    Urocza jest :-). Jak kolo wyleciał z zakrętu, miała by rację: Konrad!
    No! Krótko, zwięźle, jak już musi. Niech jej będzie.

    No ale "kOOOnrad nOOO. jEEEEEzus mAAAAAAria,
    wiEEEEEEEEEEEEEdziAAAAAAAAAAAAAAłam"

    Wysadził bym na śnieg ;-)

    Seco

  • 14. Data: 2011-01-25 08:58:52
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-25 08:16, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > No ale "kOOOnrad nOOO. jEEEEEzus mAAAAAAria,
    > wiEEEEEEEEEEEEEdziAAAAAAAAAAAAAAłam"
    >
    > Wysadził bym na śnieg ;-)

    Ja bym najpierw zdzielil, potem wysadzil.

    --
    Karolek

  • 15. Data: 2011-01-25 09:38:12
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > Krótko, zwięźle, jak już musi. Niech jej będzie.
    >
    > No ale "kOOOnrad nOOO. jEEEEEzus mAAAAAAria,

    Ma chłop do niej cierpliwość :)
    Komentarze pod filmikiem też ciekawe.

  • 16. Data: 2011-01-25 11:34:13
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-25 08:58, Karolek pisze:

    > Ja bym najpierw zdzielil, potem wysadzil.

    Kierowca - CHAM! ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 17. Data: 2011-01-25 11:52:57
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Vlad The Ripper pisze:

    > Ma chłop do niej cierpliwość :)
    > Komentarze pod filmikiem też ciekawe.

    Zaczynam kombinować, że kierowiec zaproponował wstawienie filmików na
    youtube "bo będzie fajnie". A teraz ma podkładkę, że kobieta jest
    wkurzająca :-). Może jak laska poczyta to spokornieje językowo :-)

    Seco

  • 18. Data: 2011-01-25 17:09:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 08:16:19 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki

    >Wysadził bym na śnieg ;-)

    Tu ją wyczuł ;)

    http://www.youtube.com/user/Yupikayey#p/u/6/nzOentWc
    8jA

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-01-25 18:43:52
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 11:34:13 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Kierowca - CHAM! ;)

    Przypomnij sobie Marcin komu piszesz w sposób tak ironiczny...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 20. Data: 2011-02-22 16:15:18