  • 1. Data: 2012-01-13 14:36:12
    Temat: Tak powinny pracować nasze służby w czasie zimy!
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Mimo sporej warstwy śniegu - odśnieżone do czarnego asfaltu! :-)

    http://wpodrozy.wp.pl/title,Japonia-niezwykla-trasa-
    Tateyama-Kurobe,gid,14164217,img,14164323,page,5,gal
    eria.html

    T.

  • 2. Data: 2012-01-13 14:43:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 13 Jan 2012 14:36:12 +0100 osobnik zwany T. wystukał:

    a po co?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2012-01-13 15:23:12
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mimo sporej warstwy śniegu - odśnieżone do czarnego asfaltu! :-)

    Co ty pleciesz.
    Przecież oni już u nas dawno służbą nie są. To jest zorientowane na zysk
    przedsiębiorstwo które musi zadowolić prezesa, dyrektorów, akcjonariuszy i
    banki.

    Marek

  • 4. Data: 2012-01-13 21:19:52
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 13 Jan 2012 14:36:12 +0100, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >Mimo sporej warstwy śniegu - odśnieżone do czarnego asfaltu! :-)

    Dzidka tam nie było?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-01-14 00:00:56
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > http://wpodrozy.wp.pl/title,Japonia-niezwykla-trasa-
    Tateyama-Kurobe,gid,14164217,img,14164323,page,5,gal

    stare
    pozatym widac ze opadow nie bylo dosc dlugo
    jezdnia jest totalnie sucha
    myslisze ze pucuja je suszarkami giga watowymi ?:)

    ja wiem za JP ma budzet kolosalny i polekneli by pl jak muche w nosie
    ale az tak rozrzutni to pewnie nie sa

  • 6. Data: 2012-01-14 00:01:21
    Temat: Re: Tak powinny pracowaae nasze s?u?by w czasie zimy!
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Dnia pięknego Fri, 13 Jan 2012 14:36:12 +0100 osobnik zwany T. wystukał:

    Tateyama-
    > Kurobe,gid,14164217,img,14164323,page,5,galeria.html

    > a po co?

    by nie musieli zimowek kupowac
    buahahaha