-
1. Data: 2013-01-10 11:36:34
Temat: Re: Tak poprawiaja bezpieczenstwo
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Thu, 10 Jan 2013 11:38:05 +0100, szufla
> Szerokosci przy powrocie z pracy :)
Ale że co? 80-90/h tam też nie wystarczy?
--
Pozdor Myjk
-
2. Data: 2013-01-10 11:38:05
Temat: Tak poprawiaja bezpieczenstwo
Od: "szufla" <b...@e...pl>
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,bez-swia
tel-na-poboczu-br-tak-pracuje-fotoradar-itd,72783.ht
ml
http://goo.gl/maps/64Id5
Szerokosci przy powrocie z pracy :)
sz.
-
3. Data: 2013-01-10 13:31:15
Temat: Re: Tak poprawiaja bezpieczenstwo
Od: kosmos <e...@c...pl>
W dniu 2013-01-10 11:36, Myjk pisze:
> Thu, 10 Jan 2013 11:38:05 +0100, szufla
>
>> Szerokosci przy powrocie z pracy :)
>
> Ale że co? 80-90/h tam też nie wystarczy?
>
Może i wystarczy. Ale tam są 3 pasy ruchu w jednym kierunku, brak
chodników, skrzyżowań i przejść dla pieszych jak okiem sięgnąć - czy
rzeczywiście akurat tam trzeba "ZWIĘKSZAĆ BEZPIECZEŃSTWO"?
-
4. Data: 2013-01-10 13:42:45
Temat: Re: Tak poprawiaja bezpieczenstwo
Od: Kapibara <b...@t...pl>
Dnia Thu, 10 Jan 2013 11:38:05 +0100, szufla napisał(a):
> http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,bez-swia
tel-na-poboczu-br-tak-pracuje-fotoradar-itd,72783.ht
ml
> http://goo.gl/maps/64Id5
>
> Szerokosci przy powrocie z pracy :)
>
> sz.
Mnie najbardziej wkurwia cały czas powtarzane przez ITD stwierdzenie:
"- Radiowozy ITD z fotoradarami i wideorejestratorami nie muszą być
oznakowane. Nie są też zobowiązane do kontrolowania kierowców w miejscach,
gdzie stoi znak D51, ostrzegający przed kontrolą radarową - wyjaśnia Alvin
Gajadhur, rzecznik ITD."
A co, korona by im z głowy spadła gdyby tak oznakowali te pojazdy? Ponoć
zależy im na poprawie bezpieczeństwa. ;-) ...no dobra, wiem wiem o co
chodzi, tak tylko pytam.
-
5. Data: 2013-01-10 14:12:22
Temat: Re: Tak poprawiaja bezpieczenstwo
Od: onarjusz <z...@o...pl>
W dniu 2013-01-10 11:38, szufla pisze:
> http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,bez-swia
tel-na-poboczu-br-tak-pracuje-fotoradar-itd,72783.ht
ml
>
> http://goo.gl/maps/64Id5
>
> Szerokosci przy powrocie z pracy :)
>
> sz.
Zdjęcia od tyłu. Nie widać japy. Więc niech W@$%^&*()!
Taki piękny kraj! Co się dzieje?!;/
-
6. Data: 2013-01-10 14:16:47
Temat: Re: Tak poprawiaja bezpieczenstwo
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Kapibara" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:rvwjpd819lo$....@4...ne
t...
>Mnie najbardziej wkurwia cały czas powtarzane przez ITD stwierdzenie:
>"- Radiowozy ITD z fotoradarami i wideorejestratorami nie muszą być
>oznakowane. Nie są też zobowiązane do kontrolowania kierowców w
>miejscach,
>gdzie stoi znak D51, ostrzegający przed kontrolą radarową - wyjaśnia
>Alvin
>Gajadhur, rzecznik ITD."
No ale takie jest PRAWO :-P
>A co, korona by im z głowy spadła gdyby tak oznakowali te pojazdy?
>Ponoć
>zależy im na poprawie bezpieczeństwa. ;-) ...no dobra, wiem wiem o co
>chodzi, tak tylko pytam.
Powiedzmy sobie szczerze ze mandat od niezauwazonego FR skuteczniej
poprawia bezpieczenstwo niz widok oznakowanego rejestratora :-)
Aczkolwiek na gierkowce mialbym pewne watpliwosci.
J.
-
7. Data: 2013-01-10 14:21:40
Temat: Re: Tak poprawiaja bezpieczenstwo
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Thu, 10 Jan 2013 13:31:15 +0100, kosmos
> Może i wystarczy. Ale tam są 3 pasy ruchu w jednym kierunku, brak
> chodników, skrzyżowań i przejść dla pieszych jak okiem sięgnąć - czy
> rzeczywiście akurat tam trzeba "ZWIĘKSZAĆ BEZPIECZEŃSTWO"?
Ale popatrz sobie jakie natężenie ruchu jest. Gęsto jak w mrowisku. Światła
i przejście, owszem, są. Za niecałe 3 km, i jeszcze wiele razy kolejne. Jak
jechać szybciej, to najbliższe za minutę podróży. Jak natomaist
przyśpieszanie wpływa na płynność gdy niebawem są światła, pisałem niedawno
przy okazji "afery" o radarach. Wpływa do dupy.
--
Pozdor Myjk
-
8. Data: 2013-01-10 15:07:51
Temat: Re: Tak poprawiaja bezpieczenstwo
Od: grzech <z...@g...com>
On 10 Sty, 11:38, "szufla" <b...@e...pl> wrote:
> http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,bez-swia
tel-na-poboczu-br...http://goo.gl/maps/64Id5
>
> Szerokosci przy powrocie z pracy :)
>
> sz.
Taa - a dziś przed południem w całym Pruszkowie światła nie działały,
podobnie na skrz. Wilanowskiej i oczywiście nie było nikogo do
kierowania ruchem
- bo po co marznąć jak można dupę w auto wsadzić i tak zarabiać.
______
grzech
626
-
9. Data: 2013-01-10 15:15:34
Temat: Re: Tak poprawiaja bezpieczenstwo
Od: terjan <z...@n...pl>
> Szerokosci przy powrocie z pracy :)
mam stary samochód nic nie warty ale na chodzie, a co jakbym tak z
piskiem zahamował, full wsteczny i rozpłaszczył ten cały ich przodzik z
"głowicą" ? następnie wysiadł i "o przepraszam nie zauważyłem" ?
-
10. Data: 2013-01-10 15:17:34
Temat: Re: Tak poprawiaja bezpieczenstwo
Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
On 2013-01-10 14:21, Myjk wrote:
> Ale popatrz sobie jakie natężenie ruchu jest. Gęsto jak w mrowisku. Światła
> i przejście, owszem, są. Za niecałe 3 km, i jeszcze wiele razy kolejne. Jak
> jechać szybciej, to najbliższe za minutę podróży. Jak natomaist
> przyśpieszanie wpływa na płynność gdy niebawem są światła, pisałem niedawno
> przy okazji "afery" o radarach. Wpływa do dupy.
W jakim mrowisku, bez przesady. I generalnie wypadki to sie tam nie
zdarzaja. Jakos dziwnie nie widac za to inspektorow wlasnie tam gdzie
jest duzo pieszych i sa przejscia. Czyzby dlatego, ze tam nie jest
wcale tak latwo nastukac wystarczajaca ilosc kasy? A tutaj ruch
plynny, regularny, forsa leci szerokim strumieniem.
Jedno pytanie - czemu ustawili sie tam, a nie np. kawalek dalej
za mostem polnocnym przy swiatlach, gdzie faktycznie jest zagrozenie
ze ktos rozpedzony moze wjechac w stojace pojazdy?
Na tym przypadku intencje widoczne sa jak na dloni.
--
memento lorem ipsum