  • 11. Data: 2010-07-28 10:30:13
    Temat: Re: Tabliczki znamionowe
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-28 10:09, Walter pisze:
    > Witam
    > Dziękuję wszystkim za pomoc, pójdę na razie w kierunku nalepek "aluminizowanych"
    >
    > Co do innych, które koledzy polecali
    > Kolega Mario dzięki za foliowe - szukałem metalizowane

    Takie też tam znajdziesz.
    http://www.interlabel.pl/etykiety-foliowe-plomby-tab
    liczki-znamionowe.html
    1001, 1003, 1005

    MD

  • 12. Data: 2010-07-28 16:43:45
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > Dziękuję wszystkim za pomoc, pójdę na razie w kierunku nalepek "aluminizowanych"
    >
    > Co do innych, które koledzy polecali
    > Kolega Mario dzięki za foliowe - szukałem metalizowane
    > Co do grawerowania - słyszałem o laminacie grawerskim ale z tego co pamiętam
    > cena z robotą była dość wysoka coś mi chodzi po głowie że plus minus 1 zeta za
    > cm^2, a ja szukam czegoś taniego

    Najtaniej: wydrukować na zwykłym papierze samoprzylepnym
    (papier może być kolorowy), na to nakleić przezroczystą
    folię samoprzylepną. Może to pełnić przy okazji rolę
    plomby - każda próba odklejenia niszczy część papierową
    nalepki.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 13. Data: 2010-07-28 18:20:03
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    " Walter" <w...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Witam
    > Szukam czegoś do wykorzystania jako tabliczka znamionowa. Myślałem o
    > etykietach samoprzylepnych - szukam na Alledrogo ale tam tylko papierowe.
    > Poszukuję firmy która wydrukuje na etykietach samoprzylepnych
    > metalizowanych
    > powiedzmy 100szt.
    > Czy ktoś tego używa a może są jakieś inne metody?
    > Aha, będzie to przyklejane do obudowy aluminiowej

    moze wytrawic na cienkim laminacie? ;)

    c.

  • 14. Data: 2010-07-28 19:44:46
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > A czemu nie wygrawerowac na specjalnnym laminacie i go przykleć ? Wytrzma
    > najdłuzej ... Jak by co to daj znać, pomogę . :-)

    Yyy.... grawerowane laserem, błyskawicznie, na laminacie grawerskim,
    przyklejane taśmą do mocowania dywanów - nie do zerwania :)
    Niemniej jednak THX.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 15. Data: 2010-07-28 20:19:55
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    Jarek P. wrote:

    > I laserówka nie ma problemu z drukiem na metalizowanej powierzchni?

    one nie mają metalicznej powierzchni, ani nawet podłoża. To jest emulsja
    pyłu aluminiowego w plastiku, nieprzewodzące, ale metalicznie
    wyglądające.
    --
    Marek Lewandowski

  • 16. Data: 2010-07-28 20:33:17
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 28/07/2010 08:01, Jarek P. wrote:

    > I laserówka nie ma problemu z drukiem na metalizowanej powierzchni?

    Napisane ze do laserowki (i napisalem 'aluminizowane' ;-) ), wiec
    laserowka widocznie czyta i problemow nie robi.

    Ja nie wiem czy to metalizowana powierzchnia, czy to plastik w takim
    kolorze. Wazne ze ladnie wyglada i swoje robi. ATSD tlenek aluminium to
    dosc dobry izolator, wiec moze by sie dalo?

    --
    Jerry1111

  • 17. Data: 2010-07-29 06:38:05
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Uzytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisal w
    wiadomosci news:i2q46f$hq$2@news.onet.pl...

    > Napisane ze do laserowki (i napisalem 'aluminizowane' ;-) ), wiec
    > laserowka widocznie czyta i problemow nie robi.

    Czytac umiem, po prostu pytam, jak to sie zachowuje w praktyce. Satynowany
    papier "do laserowki" kupiony niegdys przeze mnie tez mial na papierze
    ochronnym nawet ikonki z laserówka, a spora biurowa krowa z duzym fuserem
    nie byla w stanie tonera w niego wtopic, wszystko schodzilo w platach.

    J.

  • 18. Data: 2010-07-29 06:48:12
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 07/29/2010 02:38 AM, Jarek P. wrote:
> [...]
    > papierze ochronnym nawet ikonki z laserówka, a spora biurowa krowa z
    > duzym fuserem nie byla w stanie tonera w niego wtopic, wszystko

    Idealny papier do termotransferu :)

    j.

  • 19. Data: 2010-07-29 13:12:39
    Od: Andgro <b...@a...com>

    Potwierdzam. naklejki wykonywane metoda termiczna zupełnie się nie
    nadają na etykiety. Szczególnie jeśli pojawiają się sytuacje
    podwyższonej temperatury.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki

  • 20. Data: 2010-07-29 17:24:05
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Uzytkownik "Jacek Radzikowski" <j...@s...die.die.die.piranet.org>
    napisal w wiadomosci news:i2r87c$c46$1@inews.gazeta.pl...

    > Idealny papier do termotransferu :)

    Tez o tym pomyslalem, ale troche drogo by wychodzilo :)

    J.