  • 11. Data: 2010-11-30 23:57:56
    Temat: Re: Tablet z laczem RS - podlacze go przejsciowka RS-USB?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Dzieki :)
    przygladam sie tabletom na aukcjach. Szkoda tylko ze ten jest i kiedys
    nawet fajnie pracowal ;(
    Tablet na razie bedzie podpinany pod MBP z Winda.
    pozdr
    Piotr

  • 12. Data: 2010-11-30 23:59:17
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 30 Lis, 19:26, Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:

    > Jeżeli masz system powyżej XP,
    Na razie XP.
    Tablet prubuje zreanimowac bo lezy i sie kurzy. Z drugiej strony czeka
    mnie wlasnie obrysowanie jakiejs kosmicznie duzej mapy - bylby w sam
    raz.

    pozrd
    Piotr

  • 13. Data: 2010-12-01 01:15:03
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 30 Nov 2010 15:59:17 -0800 (PST), Piotr Molski

    >Na razie XP.
    >Tablet prubuje zreanimowac bo lezy i sie kurzy. Z drugiej strony czeka
    >mnie wlasnie obrysowanie jakiejs kosmicznie duzej mapy - bylby w sam
    >raz.

    a automatyczny tracing z dobrego zdjecia nie wyjdzie? <rs>