  • 11. Data: 2014-01-09 10:02:11
    Temat: Re: Tablet w roli GPS
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-01-08 23:27, n...@y...com pisze:
    > W dniu 2014-01-08 23:01, n...@y...com pisze:
    > Jeszcze jeden ciekawy typ: GOCLEVER TAB M723G

    Ja używam Lenovo IdeaPad A2107A i bardzo sobie go chwalę.

    Zalety:
    1. Ku memu zaskoczeniu (kuzynka już któryś raz zanosi laptopa tej marki
    do naprawy) solidnie wykonany i dość odporny na wstrząsy (oprócz auta
    używają go czasami moje małe dzieci oraz żona 8-)). Hint: dobrze jest
    sobie na ekranie nakleić folię ochronną (do kupienia wszędzie).
    2. Ekran optymalny, bo 7", nie jest więc to cegła, ale też wszystko na
    nim ładnie widać (rozdz. 1024X600).
    3. Pamięć (1 GB, dysk 4 GB) ładnie się rozszerza o microSD, więc jeszcze
    zmieścisz muzykę czy filmy i inne aplikacje. Gry śmigają, tablet ogólnie
    szybko działa, nie ma problemu z odpaleniem kilku aplikacji jednocześnie.
    4. No i co najważniejsze: DualSim 3G - wkładasz kartę SIM (albo i dwie
    karty SIM) bezpośrednio do tabletu, nie potrzebujesz dodatkowego modemu.
    5. Cena też IMHO przyzwoita - w tej chwili jest za 499 zł w euro agd rtv
    (żeby było śmieszniej: można wziąć 10 rat 0% po 49,90 zł).

    Gdybym miał wybierać tablet drugi raz, wybrałbym ten sam.

    Pozdr
    pwz

    P.S. Jestem tylko zwykłym użytkownikiem tego tabletu. W żaden inny
    sposób nie jestem związany ani z tą firmą ani z żadnym sklepem czy firmą
    marketingową.
    pwz

  • 12. Data: 2014-01-09 13:50:16
    Od: "AA" <n...@n...spam.com>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > P.S. Jestem tylko zwykłym użytkownikiem tego tabletu. W żaden inny sposób
    > nie jestem związany ani z tą firmą ani z żadnym sklepem czy firmą

    A karta z Aero2 działa w nim?

    AA

  • 13. Data: 2014-01-09 20:00:36
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

> [...]
    >
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Huawei Ideos S7 slim. Działa w nim Aero2 ;) jeżdżę czasami na aero i
    google maps, i jeszcze nie miałem problemów z zasięgiem.

    Pozdrawiam !

  • 14. Data: 2014-01-10 02:21:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-01-08 23:27, n...@y...com pisze:

    > Jeszcze jeden ciekawy typ: GOCLEVER TAB M723G

    Ale nie działa na nim aero niestety.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 15. Data: 2014-01-10 08:05:30
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-01-09 13:50, AA pisze:
    > A karta z Aero2 działa w nim?
    >
    > AA

    Działa bezproblemowo, prosta konfiguracja. Zapomniałem o tym napisać, a
    to dodatkowa zaleta. Z tym że trzeba pamiętać, że Aero jak to Aero - raz
    jest, raz go nie ma. Sygnał lubi znikać zwłaszcza w drodze, poza dużymi
    aglomeracjami.
    pwz

  • 16. Data: 2014-01-10 08:38:55
    Od: uciu <a...@g...com>

    OT. W wakacje widzialem matiza z tabletem na pol szyby w roli nawigazji:-)

  • 17. Data: 2014-01-10 13:08:37
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-08 18:48, RadoslawF pisze:

    > Nawigacje pracują pod WindowsMobile i jeśli kupisz jeszcze
    > telefon z takim systemem to będziesz miał zastaw równie dobrze
    > działający jak normalna nawigacja.

    Na pewno?, nie będzie charakterystycznych dla Androida opóźnień typu
    przejeżdżam skrzyżowania o on mi dopiero po przejechanych kilkuset
    metrach koryguje trasę? Pytam nie przez zwykłą ciekawość, ale naprawdę
    jestem zainteresowany zakupem telefonu Lumia 625.

    > Odradzał bym uniwersalne naszybne do mocowania tabletów
    > i równie ciężkich sprzętów. Nie utrzymają.
    >

    > Pozdrawiam

    Ja gdy mam akurat zamocowany tablet to opieram go o deskę rozdzielcza.
    jeżeli tak poprawnie się nazywa to co znajduje się pod szyba przednią;-)
    . Wszystko stabilne, nie ma żadnych drgań.

  • 18. Data: 2014-01-10 13:09:23
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-08 20:16, t? pisze:

    > Mam wrazenie, że miałeś chujowy tablet z chujowa nawigacją. :>

    Wypróbowałem już wszystkie nawigacje z Google Play, na tablecie i
    smartfonie. Szajs jedno gorsze od drugiego, Jedyna jaka jest w miarę do
    użytku to GoPilot. Dobra, w miarę dokładna mapa no i płynna w działaniu.

  • 19. Data: 2014-01-10 13:09:48
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-08 20:55, pwz pisze:

    > Standardowy uchwyt, tablet z Google Maps ale starymi!, bez
    > aktualizacji aplikacji! do najnowszej wersji - w starej aplikacji
    > można sobie porobić mapy offline. W nowej, zaktualizowanej nie ma tej
    > możliwości, trzeba mieć połączenie z siecią. Zaleta: mapy zawsze
    > aktualne i za free. Plus można się przełączać np. na Yanosika, a
    > podczas postoju sprawdzić pocztę 8-)
    > No a poza tym na Androida masz zylion różnych nawigacji, nie trzeba
    > być uwiązanym do Googla. Są także solidne płatne nawigacje, nic tylko
    > wybierać.
    > pwz

    Tak tak - dojeżdżając do skrzyżowana nawigacja od Google podaje komendę
    - "kieruj się na wschód"... tak "super" navigacja... :-D

  • 20. Data: 2014-01-10 14:29:52
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Trybun" wrote in message news:laonrt$g5m$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > koryguje trasę? Pytam nie przez zwykłą ciekawość, ale naprawdę jestem
    > zainteresowany zakupem telefonu Lumia 625.

    W Lumii znajdziesz bezpłatną prostą nawigację Here drive - nie wiem tylko,
    czy w 625 jest na cały świat, czy tylko na 1, jak w 520 (upgrade do całego
    świata kosztuje ~60zł). Działa całkiem przyzwoicie, ale czasem prowadzi
    najkrótszą drogą, zamiast głównymi (bez względu na ustawienia trasy), więc
    na znaki warto patrzeć. Ma za to całkiem niezłą bazę POI (np atrakcje
    turystyczne, hotele itp) dzięki której za granicą dużo łatwiej coś znaleźć
    niż szukać po adresie (co np. na Malcie jest praktycznie bezużyteczne, bo
    adres nie musi odpowiadać położeniu obiektu :-) No i działa również
    całkowicie off-line (mapy krajów lub regionów, np landów niemieckich można
    ściągnąć wcześniej po WiFi).

    --
    Axel