  • 21. Data: 2014-04-16 07:36:08
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-15 23:56, Waldek Godel wrote:

    > Pogubić w czym?
    > Z plikami nie ma aż takiego problemu, da się przyzwyczaić. Zwłaszcza, że są
    > apki do w zasadzie wszystkiego.

    Pogubic w tym, ze nie da sie go odblokowac. przeciaganie palcem na
    ekranie blokady powoduje przesuniecie o jakis 1cm i za chwile wraca na
    miejsce nie wyswietlajac pulpitu. W systemie nie grzebane,
    zainstalowanych moze 10 gier. Zreszta co jakis czas pojawi sie inny
    kwiatek, mniej dokuczliwy.
    Odnosnie apek do wszystkiego - pewnie sie da, szkoda mi jednak czasu na
    rozwiazywanie podstawowych kwestii. W przypadku tego systemu i
    urzadzenia mialo byc "it just works" ale to bardziej "works" chocby w
    Androidzie gdzie po prostu przerzucam sobie pliki i nie musze odkrywac
    Ameryki jak odtworzyc film z napisami, w galerii miec glebiej niz jeden
    folder w dol czy przerzucic PDFa.

  • 22. Data: 2014-04-16 08:17:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 16 Apr 2014 07:36:08 +0200, atm napisał(a):

    > Pogubic w tym, ze nie da sie go odblokowac. przeciaganie palcem na
    > ekranie blokady powoduje przesuniecie o jakis 1cm i za chwile wraca na
    > miejsce nie wyswietlajac pulpitu. W systemie nie grzebane,

    Uszkodzony digitizer?

> [...]
    > Androidzie gdzie po prostu przerzucam sobie pliki i nie musze odkrywac
    > Ameryki jak odtworzyc film z napisami, w galerii miec glebiej niz jeden

    sorry.. taki system.
    Ironią losu jest to, że konkurencja zobiła się jeszcze bardziej upierdliwa
    (np. Windows Phone)
    Android też swoje za uszami ma

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 23. Data: 2014-04-16 08:26:27
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-16 08:17, Waldek Godel wrote:

    > Uszkodzony digitizer?

    Z digitizerem jestem niemal pewny, ze jest wszystko ok. Na tak
    zablokowanym ekranie wciaz da sie wysunac dolne i gorne menu. Taka uroda
    iOS7 na iPadzie2. Swoja droga, ciekawie sie odwrocily role, takich
    kwiatkow na Androidzie nie mialem juz od baaardzo dawna.

    > sorry.. taki system.
    > Ironią losu jest to, że konkurencja zobiła się jeszcze bardziej upierdliwa
    > (np. Windows Phone)
    > Android też swoje za uszami ma

    Tak, biore to pod uwage. Pamietam moje boje jakis czas temu, zeby
    wrzucic po kablu plik w .txt do jednego z czytnikow z marketu.
    Android najbardziej mi odpowiada przez swoje podobienstwo do PC, w
    wiekszosci przypadkow nie trzeba szukac i uczyc sie nowych patentow.

  • 24. Data: 2014-04-16 08:45:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 16 Apr 2014 08:26:27 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    > iOS7 na iPadzie2. Swoja droga, ciekawie sie odwrocily role, takich
    > kwiatkow na Androidzie nie mialem juz od baaardzo dawna.

    Na to jest prosty test - backup i hardreset.
    Jak się poprawi - instaluj od nowa
    Jak nie - wymień digitizer (przerąbana robota) i odtwórz backup

  • 25. Data: 2014-04-16 09:51:56
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-16, o godz. 07:17:45
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Uszkodzony digitizer?

    Nie. Często spotykany bug. Nie wiem jak z innymi ale mi się 2 razy
    przytrafił na iPadzie Air z systemem 7.1. W iPadzie 2 z tą samą wersją
    systemu problem nie wystąpił.

    Zdrówko

  • 26. Data: 2014-04-16 09:54:43
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-16, o godz. 07:17:45
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Uszkodzony digitizer?

    Apple samo twierdzi że usterka może wystąpić i za bardzo nie wie czemu:
    http://support.apple.com/kb/TS3281?viewlocale=pl_PL

    Zdrówko

  • 27. Data: 2014-04-16 10:04:29
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-15, o godz. 17:51:30
    Jingiel <x...@x...xx> napisał(a):

    > Dzięki za odzew. Po przeczytaniu waszych postów dochodzę do kilku
    > wniosków. Na nawigacji tak bardzo mi nie zależy. Mam zewnętrzną.
    > Tablet do internetu tak w 80%. W domu śmigałby po wifi, ale poza
    > chciałbym 3G lub LTE. Praktycznie windows 8.1 byłby w tym przypadku

    A czemu akurat Windows 8.1 byłby najlepszy? W czym (pomijając flash)
    jego przeglądarka jest lepsza od Safari? Czy od przeglądarek
    androidowych? Windows jest fajne ale do działania wymaga jednak
    odpowiedniego sprzętu a to powoduje spory pobór prądu. Weź to pod
    uwagę.

    > najlepszy. Zależy mi również na dobrym wyświetlaczu. Gier praktycznie

    To weź iPada Air czy mini. ;-)

    > zero. Do internetu wolałbym 10 cali. I teraz sprawa software'u. Nie
    > ukrywam, że na windows korzystałbym w dużej mierze z jdownloadera.

    A po co??? Podchodzisz do tableta tak jakby był to komputer stacjonarny
    a to błąd. Tablet nie ma zastąpić komputera - ma go uzupełniać tam
    gdzie jest wygodniejszy. Np. jeśli coś poza podróżą oglądam to 99%
    jest to streaming czy to z netu czy to z zasobów domowych. Natomiast
    jeśli myślisz o kontrolowaniu jdownloadera to np. Android ma coś
    takiego:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.no
    p.jdownloaderrc&hl=pl

    Zdrówko

  • 28. Data: 2014-04-16 11:03:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jingiel" napisał w wiadomości
    >Rozumiem, że w grę wchodzi tylko pełny 8.1?

    jesli chcesz miec "normalne Windows, takie jak w pececie", to tak.
    A co za tym idzie odpowiedni procesor, duzo RAM, duzo dysku, duza
    bateria i duzy zasilacz.

    J.

  • 29. Data: 2014-04-16 11:54:48
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-16 11:03, J.F wrote:

    > jesli chcesz miec "normalne Windows, takie jak w pececie", to tak.
    > A co za tym idzie odpowiedni procesor, duzo RAM, duzo dysku, duza
    > bateria i duzy zasilacz.
    >
    > J.

    Wiesz, tu nie trzeba walczyc o parametry stacji roboczej.

    Asus zadbał o to, żeby z T100 można było korzystać przez cały dzień po
    pełnym naładowaniu akumulatora o pojemności 31 Wh. I bardzo dobrze, bo
    ładowanie trwa niemiłosiernie długo! Jeżeli nie korzysta się z
    urządzenia, trzeba odczekać blisko 5 godzin, a gdy sprzęt będzie w tym
    czasie w użyciu, może na to zejść... A ile macie czasu? ;) Trzeba jednak
    przyznać, że choć czas działania, jak na standardy tabletowe, nie
    imponuje, to na tle ogółu laptopów i generalnie urządzeń z systemem
    Windows wynik jest bardzo dobry.
    Przez jakiś czas zastanawialiśmy się nad tym, czy na koniec napisać o
    Asusie T100, że jest to bardzo funkcjonalny tablet, czy może lepiej
    stwierdzić, że jest to laptop, z którego można wygodnie korzystać po
    odejściu od biurka. Prawda jest taka, że obydwa podejścia są równie
    słuszne i potrzebna jest tu szersza perspektywa. Asus T100 to po prostu
    świetny komputer przenośny, bo bez względu na to, jak się zdefiniuje to
    pojęcie, przez większość czasu - nawet jeśli raz w mniejszym, a raz w
    większym stopniu - będzie się mieścił w jego ramach. Co więcej, będąc
    dostępnym już za 1500 zł, T100 spełnia także kryterium ceny.

    Ideał? Święty Graal urządzeń przenośnych? Nie do końca. Gołym okiem
    widać, gdzie zostały poczynione oszczędności (brak drugiej kamery, mocno
    plastikowe wykończenie, mało ciekawy wygląd), a do tego, choć trudno to
    sprecyzować, ta taniość jest po prostu wyczuwalna. Jest to o tyle
    dziwne, że w przypadku bliźniaczego modelu, ME400C, Asusowi udało się
    ukryć, z której półki pochodzi sprzęt. Tak czy inaczej, jeśli spojrzeć
    przez pryzmat stosunku możliwości do ceny, Asus T100 to w kategorii
    ,,lajt" obecnie jeden z najlepszych laptopów, jeżeli nie najlepszy. Jest
    to także najbardziej opłacalny wybór spośród laptopów hybrydowych i
    bardzo ciekawa propozycja na rynku tabletów. Szukasz taniego, małego i
    lekkiego komputera, który będzie działał długo na zasilaniu
    akumulatorowym? A może zastanawiasz się nad kupnem tabletu, ale nie
    wiesz, czy takie urządzenie faktycznie jest Ci potrzebne, do tego nie
    chcesz do końca zmieniać swoich przyzwyczajeń i chciałbyś mieć dostęp do
    dobrze znanego interfejsu systemu Windows? W obydwu przypadkach Asus
    T100 to strzał w dziesiątkę, choć ze wskazaniem na wersję za 1600 zł,
    wyposażoną w dysk twardy o pojemności 500 GB, który schowano w stacji
    dokującej i z którego można swobodnie korzystać w trybie laptopa.

    Jak już wspomnieliśmy, potrzebna jest tu szersza perspektywa, z której
    wyraźnie widać, że Asus, oferując to wszystko za 1500 zł, odwalił kawał
    dobrej roboty. Nie, to za mało powiedziane: T100 jest niczym przysługa
    wyświadczona tym, którzy szukają tego typu urządzenia. A może Asus po
    prostu zwariował? Jeżeli tak, niech to szaleństwo nigdy się nie kończy ;)

    http://pclab.pl/art55561.html
    Przed zakupem poczyalbym wiecej recenzji, zeby wiedzec dokladnie w co
    sie pakuje i pozniej nie zalowac....jak niektorzy z Overmaxem ;]

  • 30. Data: 2014-04-16 13:13:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-16 11:54, Użytkownik atm napisał:

    > http://pclab.pl/art55561.html
    > Przed zakupem poczyalbym wiecej recenzji, zeby wiedzec dokladnie w co
    > sie pakuje i pozniej nie zalowac....jak niektorzy z Overmaxem ;]

    Dwa drobiazgi które pomijają w recenzjach.
    Ile czasu dany tablet wytrzyma na czuwaniu ?
    Czy jak go uśpisz wieczorem to czy na drugi dzień rano
    wstanie z uśpienia czy najpierw ładowarka a potem normalny start ?
    Ile czasu dany tablet potrzebuje na uruchomienie się ?
    bo bywa ze szybciej usiąść do jakiegoś dyżurnego PC który
    i tak cały czas chodzi.