  • 11. Data: 2014-04-15 10:43:56
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Jingiel nabazgrał(a):

> [...]
    > nawigacja. Większość tabletów z windows nie posiada odbiornika GPS, ale
    > posiadam zewnętrzny i mogę łączyć się z nim po bluetooth. Automapa,
    > odbiornik GPS zewnętrzny i powinno śmigać. A do tego jeszcze jakieś pdfy.
    > Do gier nie potrzebuję. Chodzi mi raczej o podręczne urządzenie, gdy
    > potrzebuję szybko zaglądnąć do internetu, a nie nie mam czasu na odpalanie
    > dużego komputera. Oczywiście chodzi też o mobilność. Przyzwoity czas
    > działania na akumulatorze. Skłaniam się ku lenovo miix 10 z zewnętrznym
    > modemem 3G, ale chętnie wysłucham rad fachowców. PS. na ipada raczej mnie

    Powiem inaczej choć sam mam Androida ... kup iPada

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-04-15 11:56:48
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-15 10:43, Chris wrote:
    > Jingiel nabazgrał(a):

    > Powiem inaczej choć sam mam Androida ... kup iPada

    Ale iPad ma znowu te glupie ograniczenia jablkowe, np sposob
    przerzucania plikow itp... Poza tym iOS nie raz i nie dwa potrafi sie
    pogubic, ostatnio musialem dwa razy zrobic reset, zeby iPad2 zaczal
    dzialac jak trzeba.

  • 13. Data: 2014-04-15 12:20:38
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-14, o godz. 18:55:55
    Jingiel <x...@x...xx> napisał(a):

    > też o mobilność. Przyzwoity czas działania na akumulatorze. Skłaniam
    > się ku lenovo miix 10 z zewnętrznym modemem 3G, ale chętnie wysłucham
    > rad fachowców. PS. na ipada raczej mnie nie stać.

    Jeśli nie chcesz mieć choinki i w szybkim tempie wyłamanego złącza to
    zapomnij o zewnętrznym modemie. Główną zaletą tableta jest mobilność a
    z czymś dyndającym ze złącza takową tracisz. Tablet to albo wbudowany
    modem albo dostęp po WiFi. Podobnie GPS - niby można po BT ale
    jednak wygodniej gdy jest jedno urządzenie do ładowania i pamiętania o
    zabraniu.

    Do tego co pisałeś zastanów się nad iPadem. Niekoniecznie najnowszym -
    może być używany iPad2.

    Zdrowko

  • 14. Data: 2014-04-15 12:27:08
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    atm nabazgrał(a):

    > Ale iPad ma znowu te glupie ograniczenia jablkowe, np sposob przerzucania
    > plikow itp... Poza tym iOS nie raz i nie dwa potrafi sie pogubic, ostatnio
    > musialem dwa razy zrobic reset, zeby iPad2 zaczal dzialac jak trzeba.

    Powiem ci że chyba do tej pory nic ręcznie nie przeżucałem między PC a
    tabletem więc nie mam tego problemu :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2014-04-15 17:51:30
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Do tego co pisałeś zastanów się nad iPadem. Niekoniecznie najnowszym -
    > może być używany iPad2.

    Dzięki za odzew. Po przeczytaniu waszych postów dochodzę do kilku
    wniosków. Na nawigacji tak bardzo mi nie zależy. Mam zewnętrzną. Tablet
    do internetu tak w 80%. W domu śmigałby po wifi, ale poza chciałbym 3G
    lub LTE. Praktycznie windows 8.1 byłby w tym przypadku najlepszy. Zależy
    mi również na dobrym wyświetlaczu. Gier praktycznie zero. Do internetu
    wolałbym 10 cali. I teraz sprawa software'u. Nie ukrywam, że na windows
    korzystałbym w dużej mierze z jdownloadera. Natomiast android kusi
    ilością fajnych aplikacji. Programy biurowe używam raczej wyłącznie na
    dużym komputerze. W tablecie są mi one raczej zbyteczne.

  • 16. Data: 2014-04-15 19:45:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jingiel" 534d5586$0$2245$6...@n...neostrada.pl

    > mi również na dobrym wyświetlaczu.

    Overmax odpada. ;)
    IMO Xperia Z lub Samsungi a amoledami. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-04-15 22:23:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jingiel" napisał w wiadomości
> [...]
    >tablet. Ma mi on służyć głównie do internetu. WWW, poczta ewentualnie
    >nawigacja. Większość tabletów z windows nie posiada odbiornika GPS,

    Zobacz jeszcze czy to Windows 8.1 czy Windows RT 8.1.

    RT jest na procesory ARM, i to dopiero sa klopoty.

    J.

  • 18. Data: 2014-04-15 23:56:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Apr 2014 11:56:48 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    > przerzucania plikow itp... Poza tym iOS nie raz i nie dwa potrafi sie
    > pogubic, ostatnio musialem dwa razy zrobic reset, zeby iPad2 zaczal

    Pogubić w czym?
    Z plikami nie ma aż takiego problemu, da się przyzwyczaić. Zwłaszcza, że są
    apki do w zasadzie wszystkiego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 19. Data: 2014-04-16 06:16:21
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > "Jingiel" 534d5586$0$2245$6...@n...neostrada.pl

    > Overmax odpada. ;)
    > IMO Xperia Z lub Samsungi a amoledami. :)

    Daj już spokój z tym overmaxem, bo rzygać mi się chce. W każdym wątku
    piszesz o nim. napisałem, że chcę kupić tablet, a nie zabawkę (bubel).

  • 20. Data: 2014-04-16 06:17:09
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > RT jest na procesory ARM, i to dopiero sa klopoty.

    Rozumiem, że w grę wchodzi tylko pełny 8.1?