  • 1. Data: 2012-03-02 05:47:23
    Temat: TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    http://media2.pl/media/89381-TVP1-HD-i-TVP2-HD-od-cz
    erwca-dla-wszystkich.html

  • 2. Data: 2012-03-02 07:43:20
    Temat: Re: TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    news:4f505ee2$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://media2.pl/media/89381-TVP1-HD-i-TVP2-HD-od-cz
    erwca-dla-wszystkich.html

    A w jakim mux?
    Bo 1 może jeszcze nie być tam gdzie trzeba.....

  • 3. Data: 2012-03-02 07:45:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-02 08:43, Cavallino pisze:

    > A w jakim mux?
    > Bo 1 może jeszcze nie być tam gdzie trzeba.....

    raczej mux3, ale też coś mi nie pasuje.
    jak puszczą w hd to braknie pasma na pozostałe kanały.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 4. Data: 2012-03-02 07:53:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > raczej mux3, ale też coś mi nie pasuje.
    > jak puszczą w hd to braknie pasma na pozostałe kanały.

    Niekoniecznie.
    Przytną Kulturę i inną Polonię do 1 MBit i wystarczy.

    Względnie liczą że mux-1 część nadawców nie zdąży wystartować do tego czasu,
    a na wyświetlanie planszy kontrolnej wiele pasma nie potrzeba.

  • 5. Data: 2012-03-02 08:01:30
    Od: Bartek Leś <b...@w...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
> [...]
    >
    > Względnie liczą że mux-1 część nadawców nie zdąży wystartować do tego
    > czasu, a na wyświetlanie planszy kontrolnej wiele pasma nie potrzeba.
    Przeciez było gdzieś napisane tvp1hd-mux1, tvp2hd-mux3

  • 6. Data: 2012-03-02 08:03:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-02 09:01, Bartek Leś pisze:
    > Przeciez było gdzieś napisane tvp1hd-mux1, tvp2hd-mux3

    to by pasowało.
    gdzieś.... u źródła >>emitel<< nie ma

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 7. Data: 2012-03-02 08:17:33
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    sat_diver nabazgrał(a):

    > http://media2.pl/media/89381-TVP1-HD-i-TVP2-HD-od-cz
    erwca-dla-wszystkich.h
    > tml

    Nie dla wszystkich tylko dla tych co mają dekodery i anteny DVB-T ....

  • 8. Data: 2012-03-02 08:29:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 2 marca 2012, 09:17:33 UTC+1 użytkownik Chris napisał:
    > sat_diver nabazgrał(a):

    > Nie dla wszystkich tylko dla tych co mają dekodery i anteny DVB-T ....
    >
    > --
    > www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    > www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

    Ci co nie mają musza stówkę zainwestowac i będą mieli;)

  • 9. Data: 2012-03-02 08:32:51
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Kris nabazgrał(a):

    > Ci co nie mają musza stówkę zainwestowac i będą mieli;)

    Kupiłem sobie dekoder i nawet super antenę (niestety muszę mieć wew) i dupa
    .. brak sygnału a mieszkam w Warszawie ... po prostu pokój gdzie stoi TV
    jest nie po tej stronie nadaników a przez żelbeton ni wuja sygnał nie
    przechodzi i dupa zbita a kabla na antenę zew. nie mam jak pociągnąc za
    bardzo.

  • 10. Data: 2012-03-02 09:23:26
    Od: "fluffy" <a...@p...onet.pl>

    > Niekoniecznie.
    > Przytną Kulturę i inną Polonię do 1 MBit i wystarczy.

    Nie boj nic.
    Polska jakosc kanalow HD to 3-5 MBit.
    Wszystko sie pomiesci jeszcze z luzem.
    Aby tylko znaczek HD byl.
    Wtedy nikomu zupa z pixeli nie przeszkadza ;)

    fluffy