  • 21. Data: 2012-03-02 21:22:41
    Temat: Re: TVP1 HD i TVP2 HD od czerwca dla wszystkich
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/kth629-fff.ln1@pcgold
    a.telecom.comarch
    *Damian G* napisał(-a):

    > Tylko nie napisali, że HD tylko czasowo na czas olimpiady i Euro2012.
    > Stała emisja HD jest nie zgodna z warunkami przydziału MUX1 i MUX3.
    > Szczegóły były gdzieś na forum emitela.

    Może i nie jest, ale z drugiej strony na wała wymóg dla dekoderów DVB-T
    odbioru HD?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 22. Data: 2012-03-06 14:26:22
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-03-02 09:17, Chris pisze:
    > sat_diver nabazgrał(a):

    erwca-dla-wszystkich.h

    > Nie dla wszystkich tylko dla tych co mają dekodery i anteny DVB-T ....

    a jak ktoś ma dekoder DVB-T spięty ze "zwykłą" anteną to już nie? ;)

  • 23. Data: 2012-03-06 14:30:08
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-03-02 09:32, Chris pisze:

    > Kupiłem sobie dekoder i nawet super antenę (niestety muszę mieć wew) i dupa .. brak
    > sygnału a mieszkam w Warszawie ... po prostu pokój gdzie stoi TV jest nie po tej
    stronie
    > nadaników a przez żelbeton ni wuja sygnał nie przechodzi i dupa zbita a kabla na
    antenę
    > zew. nie mam jak pociągnąc za bardzo.

    kup siatkę, nawet taką małą (połowę wysokości) - wywal to na zewnątrz i skieruj na
    najbliższy blok, który stoi plecami do nadajnika - powinieneś coś złapać. W Warszawie

    nadają na tyle mocno, że w zasadzie nie ma problemów z odbiorem. Ewentualnie jakiś
    AZART.
    Ta antena, którą kupiłeś to pewnei jakiś chiński szmelc ze wzmacniaczem, który tylko
    produkuje zakłócenia. Spróbuj na pasywnej, a najlepiej na zewnętrznej antenie.

  • 24. Data: 2012-03-06 14:40:50
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    komar nabazgrał(a):

> [...]
    > kupiłeś to pewnei jakiś chiński szmelc ze wzmacniaczem, który tylko
    > produkuje zakłócenia. Spróbuj na pasywnej, a najlepiej na zewnętrznej

    Już po problemie, mam wreszcie dostęp do UPC i zamówiłem dziś kablówkę ...
    :)

  • 25. Data: 2012-03-13 17:06:02
    Od: <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    sat_diver nabazgrał(a):

    erwca-dla-wszystkich.h

    >Nie dla wszystkich tylko dla tych co mają dekodery i anteny DVB-T ....

    Gorzej mają ci, co zgodnie z mapkami emitela nie będą w ogóle mieli
    DVB-T....

    Akurat ja tak mam... 20 km od Krakowa...... Trochę mnie ratuje odbicie
    nadajnika z Katowic - łapię MUX2. Słabo - ale da się oglądać na arivie 210.
    Krakowa ni śladu przy skanowaniu eteru .....

    Antena Dipol bodajże 12 elementowa + mocny wzmacniacz skierowana na ....
    Rabke (do teraz TVP 1 i TVP2 z Rabki odbierałem.

    pitpull