  • 21. Data: 2014-03-03 09:00:49
    Temat: Re: TVN UWAGA - cofanie liczników, auta bezwypadkowe, fałszywe orginalne ksiazki serwisowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Hmm, zdziwiłbyś się. No, ale policja itd. to niekoniecznie prezentuje
    > swoje działania w TVN...

    Tak, oczywiście.
    Ale przecież raz na jakis czas chwala się swoim działaniem.
    A moze warto byłoby powiedzieć co robią akurat w tym zakresie - moze dałoby
    to jakis efekt prewencyjny?

  • 22. Data: 2014-03-03 09:22:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-03 09:00, Budzik pisze:
    > Niestety trudno było uznać działania policji za satysfakcjonujące. Nie
    > wspominając juz o całym zniechecaniu przy składaniu zawiadomienia. Ze to
    > sie nie da, ze nie ma jak udowodnic etc.
    Rower mi kiedyś buchnęli z korytarza. Sprawa jakby oczywista i prosta do
    udowodnienia, bo rower był, potem go nie było, wyglądał jakoś i numer
    seryjny miał. Jak zaczęli p* ilu to sąsiadów musiałbym przyprowadzić na
    świadków to zrezygnowałem.

    > O prowokacji nic sie nie zająknęli.
    A według mnie to była jedna wielka prowokacja. Do majadnu :->

    Maciek

  • 23. Data: 2014-03-03 09:23:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-03 09:22, Maciek pisze:
    > Do majadnu :->
    Majdanu

    Maciek

  • 24. Data: 2014-03-03 16:06:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WOJO" napisał w wiadomości grup
    >Ile w hurcie kosztuje EEPROM - 20 centów?
    >Dalej będą przekręcane, tylko dojdzie koszt kości.
    >Czas najwyższy wreszcie mieć jakiś pożytek z corocznego obowiązkowego
    >podatku w postaci opłaty za przegląd rejestracyjny.
    >Jak wszyscy diagności rzetelnie się przyłożą do roboty, to proceder w
    >znacznym stopniu zostanie wyeliminowany.

    I spadnie popyt na krajowe pojazdy, za to wzrosnie na importowane z
    Niemiec po dziadku itp.
    A od nich nie placi sie VAT, a akcyza symboliczna, wiec trzeba bedzie
    podniesc ceny benzyny ...

    J.

  • 25. Data: 2014-03-03 17:07:25
    Od: Dres Golf <d...@g...com>

    W dniu 2014-03-01 19:56, Bugatti pisze:
> [...]
    > płakał jak sprzedawał i inne smutne historie).
    >
    > Może gdzieś to jest w internecie stream. Poszukajcie sobie.

    Nie rozumiem po co znać przebieg auta? Przecież każdy wie, że każdy
    przebieg w komisie jest fałszywy (może są jakieś marginalne wyjątki).
    Jak auto ma duży przebieg to znaczy że dużo jeździło w trasie. Bardziej
    niszczy auto krótka jazda i częste uruchamianie silnika. Jak
    sprzedawałem swój samochód to żaden handlarz/komis nie zapytał nawet o
    przebieg! Ten parametr handlarzy w ogóle nie interesuje.

  • 26. Data: 2014-03-03 17:53:57
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 03.03.2014 17:07, Dres Golf pisze:
    > Ten parametr handlarzy w ogóle nie interesuje.

    Ustawiają go na ten pożądany przez kupujących, więc dlaczego miałby ich
    interesować? :)

    --
    anacron
    aba/

  • 27. Data: 2014-03-03 18:07:32
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 01.03.2014 19:56, Bugatti pisze:

    > Może gdzieś to jest w internecie stream. Poszukajcie sobie.

    Z życia. Według wyceny naprawa mojego rozbitego Cee'd to około 26k. Wrak
    sprzedałem za niespełna 6k. Znajomy szukał auta i znalazł moje, za 27k.
    Z przebiegu wcięło ponad 150 tys, według sprzedającego auto garażowane,
    bezwypadkowe etc.

    --
    anacron
    aba/

  • 28. Data: 2014-03-03 19:00:38
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 03 Mar 2014 17:53:57 +0100, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Ustawiają go na ten pożądany przez kupujących, więc dlaczego miałby ich
    >interesować? :)

    163 tys :)

    Oglądałem ostatnio Lagunu II na Allegro, spora część miała przebieg w
    tych okolicach :) Potem przeszłem na Focusy II - to samo :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2014-03-03 19:04:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 02 Mar 2014 14:36:25 +0100, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >A wystarczyłoby na diagnostyce wbijać przebieg i każdą stłuczkę w dowód
    >rejestracyjny. Z zapisem historii po zmianie dowodu

    Hehe. Kilka tygodni temu zmieniłem zegary w swoim aucie. Stare po
    prostu padły.

    http://youtu.be/xD9XOLXIE2A

    Był na nich przebieg ok. 238 tys. km. Kupiłem na Allegro za grosze
    drugie, mam teraz przebieg 141 tys. km. I mogą mnie przypalać żywym
    ogniem, nie cofałem szafy :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2014-03-03 19:16:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Był na nich przebieg ok. 238 tys. km. Kupiłem na Allegro za grosze
    >drugie, mam teraz przebieg 141 tys. km. I mogą mnie przypalać żywym

    I wlasnie dlatego ogolniedostepna historia by pomogla.

    Inna sprawa ze coraz trudniej przebieg zmienic, bo zapisany w wielu
    miejscach.

    J.